Snelheid moet je vergeten, Funcub is juist (is ook de bedoeling) een niet snel vliegende kist.
Snelheid is meer dan genoeg, had/dacht alleen dat hij iets sneller zou vliegen, als ik het filmpje bekijk.
Prop nog eens mee experimenteren, wat MPX standaard op die set heeft zitten is groter, zou wel eens beter kunnen presteren.
Ik heb met de bijgeleverde 13x4 prop gevlogen, en ook toen had ik het idee, dat hij langzamer vliegt, als in de video.
Dan is het niveau van de piloot een punt, ik heb jou nog nooit zien vliegen, maar als je een kist als een Funcub liever door iemand anders laat invliegen denk ik dat je je niveau (wat je met die kist kunt) niet moet vergelijken met een MPX demonstratie piloot, dat is appels en peren met elkaar vergelijken (waarschijnlijk het geval voor 90+% van de piloten hier).
Dat is zeker zo. Ik ben zeker niet op het niveau van een demonstratie piloot van Multiplex. Invliegen had ik zelf ook gekund, maar ik ben waarschijnlijk een tikkie te voorzichtig. Waarom niet gebruik maken van de ervaringen van andere, als het kan.
Staartwiel heb ik na heeeeel veel vluchten nog steeds geen enkel probleem mee.[/QUOTE]Tot slot, de accu, neem een lichtere accu, 2/3 van huidige capaciteit, ga je zeker merken met fratsen als prophangen.
Ik heb ook 3000mah accu's liggen, wellicht dat dat ook al in gewicht scheelt.