Hoi Hugo, ik heb servo op drijver zitten, net boven het water dus. Alle kieren van servo dicht laten vloeien met dunne secondelijm, behalve de uitgaande as natuurlijk. Servo op kop, dan helpt zwaartekracht met het eruit laten lopen van water mocht dat er toch in komen.
Servo heeft al veel water voor kiezen gehad, tot nu toe geen enkele probleem. Gewoon goedkope HK servo.
Hierrrrrrrrrrr wat meer info.
er zijn meer oplossingen, sommige bouwen servo in toestel of linken naar richtingsroer (mechanisch). Mij leek dit de simpelste en lichtste oplossing.
, wil is er wel, maar het kan niet meer. Zo langzamerhand ook niet meer te doen om alles wat er laatste jaren gepost is nog te verwerken mocht de optie er weer komen (Robert heeft me ooit verteld dat het wel weer terug zou komen, nog niet gelukt blijkbaar).
@ Jetprop, keertje watervliegen ergens regio Eindhoven als het mooi weer is?
Servo heeft al veel water voor kiezen gehad, tot nu toe geen enkele probleem. Gewoon goedkope HK servo.
Hierrrrrrrrrrr wat meer info.
er zijn meer oplossingen, sommige bouwen servo in toestel of linken naar richtingsroer (mechanisch). Mij leek dit de simpelste en lichtste oplossing.
Jup, sorryDan zou je evt eens naar de openings post (bericht #1) kunnen kijken.
De Topic Starter MR Rob heeft daar een tijd lang alles netjes Bijgehouden.
Hellaas is dit niet meer mogelijk door nieuwe regels![]()

@ Jetprop, keertje watervliegen ergens regio Eindhoven als het mooi weer is?