Multiplex Funcub

• Topicstarter Topicstarter General_olli
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

General_olli

Guest
Onlangs zag ik op de site van Multiplex hun nieuwste product, namelijk de Funcub. Dit zag er wel een leuk toestel uit.

- Heeft iemand al ervaring met dit toestel? Is het een aanrader?

- Ik heb gezien dat er ook een powerset voor dit toestel verkrijgbaar is. Biedt dit een meerwaarde of is het standaardcircuit voldoende?

Waiting for the feedback...

Onlangs zag ik op de site van Multiplex hun nieuwste product, namelijk de Funcub. Dit zag er wel een leuk toestel uit.

- Heeft iemand al ervaring met dit toestel? Is het een aanrader?

- Ik heb gezien dat er ook een powerset voor dit toestel verkrijgbaar is. Biedt dit een meerwaarde of is het standaardcircuit voldoende?

Waiting for the feedback...

Ik vrees dat die nog niet leverbaar is, de vlotters voor de Funcub al wel :mrgreen:

Op basis van de huidige MPX modellen verwacht ik dat deze ook goed zal vliegen. Ik heb het toestel gezien en het ziet er zeer goed uit, ze hebben er over nagedacht en alles zit goed ineen. Ook mooi dat hij standaard flaps heeft en de grote wielen maken het gemakkelijk op een graspiste.

[mod]Ik denk dat het goed is om alle info over deze kist centraal te houden. Er bestaat al een topic over dit kistje. Zie: multiplex-funcub-2010-a

Laten we daar verder gaan.

Groet,
Rogier [/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back