Multiplex Funwing

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door bdoets, 17 jun 2022.

  1. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.323
    Locatie:
    Harderwijk
    Jarenlang was de Sportwing (oorspronkelijk van Robbe, later nog wat andere leveranciers) een beetje de basis van mijn collectie. Ging altijd mee naar de club, zelden problemen mee. Nadat ik er drie had versleten vond ik, toen ik de electronica uit de resten van de laatste verwijderde, dat dat maar eens afgelopen moest zijn.
    Recentelijk kreeg ik toch weer sentimentele herinneringen, en trof de vrij nieuwe Multiplex Funwing, die ongeveer hetzelfde soort formaat en specs heeft. Uiteindelijk dat ding maar gekocht, mijn eerste Multiplex toestel.
    Van de week vloog die voor het eerst. Wat een plezier... gewoon net als die ouwe Sportwing, behalve de karakteristieke dubbele knikvleugel; de constructie en schuimkwaliteit zijn iets mooier dan bij de Sportwing. Ik heb er de standaard aandrijving in zitten maar een iets kleinere accu (omdat ik die toevallig nog had), 850 mah 3s, daarmee kan hij bij gevarieerd vliegen bijna een half uur bovenblijven... maar ik ga er ook nog wel een variosensor in stoppen want dat kan ie ook.
    Tot mijn verbazing is er over dit toestel hier op het forum niks te vinden. Dus een beetje promotie mag best vind ik.

    [​IMG]
    Lang geleden dat ik probeerde een fotootje te plaatsen. Wil me niet meer lukken.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2022
    MaartenCornelissen vindt dit leuk.
  2. Helikapoter

    Helikapoter Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    11 mrt 2006
    Berichten:
    794
    Locatie:
    Drechterland
    In Media kan je je eigen foto's uploaden en als je een bericht plaatst en je klikt op het Foto icoontje hierboven kan je de foto in je bericht plaatsen
     
  3. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.323
    Locatie:
    Harderwijk
    Weet ik en heb ik vele malen gedaan, maar de jaren gaan tellen denk ik...
     
  4. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.335
    Locatie:
    Woerden
    Je moet het album waarin je je foto's hebt staan aanpassen. Op dit moment kan alleen jij (De "Eigenaar") de foto's zien.
    Ga naar het album.
    Rechts zie je een vakje Album-permissies.
    Daar zal bij "Kan Media Bekijken" staan "Alleen eigenaar".
    Daar zal bij "Kan Media Toevoegen" staan "Alleen eigenaar".
    Klik daaronder op "Permissies veranderen".
    Verander "Kan Media Bekijken" in "Iedereen" of "Alleen Leden".
    Hiermee zouden de foto's voor iedereen of voor alle forumleden zichtbaar moeten zijn.
     
  5. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.323
    Locatie:
    Harderwijk
    Dankjewel Ernst... dat staat allemaal wel goed. Ik krijg het niet voor mekaar om de goede code te kopieren om de afbeelding in het forum weer te geven. Het maakt het geloof ik ook niet makkelijker dat ik voor dagelijks computergebruik momenteel een tablet gebruik ipv mijn desktop pc...
     
  6. MaartenCornelissen

    MaartenCornelissen

    Lid geworden:
    8 sep 2010
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Amersfoort
    Met "knippen en plakken" upload_2022-7-3_19-57-2.png kun je ook een afbeelding aan je post toevoegen.
    Zet de afbeelding op je scherm. Selecteer het gedeelte wat je wilt laten zien en 'knip' (weet niet of/hoe dat op de tablet moet).
    Daarna naar je post en 'plak'
     
  7. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.323
    Locatie:
    Harderwijk
    upload_2022-7-3_22-47-19.png
    Hm... zo dus. Ja dat lukt!
     
  8. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Leuk de Sportwing van Robbe heb er ook nog 1 liggen maar gebruik hem amper ,wel eens voor het zweven gebruikt ,dat doet hij supergoed , maar heb nog steeds te weinig geduld voor het zweven dus blijft hij liggen ,maar is en blijft een erg goed toestel .

    mvg Andre
     

Deel Deze Pagina