Multiplex launcher start niet op

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door antoine kusters, 23 mrt 2016.

  1. antoine kusters

    antoine kusters

    Lid geworden:
    9 aug 2008
    Berichten:
    12
    Vanavond MPX launcher gedownload als administrator. Proberen te openen "als administrator uitvoeren" echter zonder resultaat. PC heeft Windows Vista.

    Groetjes
    Antoine
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Bij de nieuwe Launcher wijst het normaal gesproken zichzelf, waarbij het programma een paar gegevens vraagt. Het is daarbij raadzaam een desktop ikoon aan te maken. De launcher start pas als je de usb-kabel hebt aangesloten.

    Als er na het downloaden niets gebeurt lijkt het mij raadzaam de download opnieuw te starten en dan te kiezen voor 'uitvoeren'. Alleen als er problemen worden gemeld klik je rechts en kies je voor 'uitvoeren als administrator'. Normaal gesproken is een links klik voldoende.
     
  3. antoine kusters

    antoine kusters

    Lid geworden:
    9 aug 2008
    Berichten:
    12
    Hoi Corrien,

    Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad nog geen usb-kabel aangesloten omdat ik deze niet heb. Echter ik ben geschrokken van de prijs ca € 100,00. Ik denk dat ik deze ga lenen van mijn clubgenoten. Ik zag wel dat er op RC-network via E-bay goedkopere kabels worden aangeboden. Ik wil mijn souffleur instellen en dat gaat alleen via de launcher én een geschikte kabel....
    Groetjes Antoine
     
  4. Rick NL

    Rick NL PH-SAM

    Lid geworden:
    18 apr 2008
    Berichten:
    4.053
    Locatie:
    Gouda

Deel Deze Pagina