Hierna verder met de ASW 15 en Mini Nimbus (zoek nog iemand die de ribben wil frezen voor mij). Maar eerst Donderdag op vakantie 3 weken, 2 zwevers mee en kijken waar ik ze kan laten zweven.
Hallo Terence,
omdat ik ook bezig ga met een Nimbus heb ik de laatste maanden druk gezocht naar iemand die voor mij ribben uit kon frezen. Het lijkt erop dat ik iemand heb gevonden die het kan.
Voor mezelf heb ik het niet meer nodig omdat ik vorige week de mazzel had om een set bijna nieuwe Nimbus vleugels op de kop te tikken.
Ik wil je wel in contact brengen met hem, toevallig kreeg ik vandaag nog een mailtje van hem. Citaat:
Beste Paul,
Ja, het is mogelijk om een pdf om te zetten naar bruikbare materiaal voor mijn 3d machine.
Moet alleen erg goed kijken welke maat de ribben moet zijn, omdat je bij pdf bestanden vaak niet weet of je nu de binnenkant van de lijn of de buiten kant moet gebruiken.
Had graag die pdf eerst willen hebben om te kijken hoeveel balsa ik nodig heb en tijd voor het frezen.
Met vriendelijke groet, Frank.
Ook heb ik van Jaap de bestanden van de ribben in Autocad, misschien kan hij hier meer mee..
Ik hoor het wel van je, groeten
Paul.
Laatst bewerkt: