Han Veldhuis zei:dat klinkt alsof je motor er niet goed in zit. Beetje "down trust" geven.
Zat ik ook al aan te denken, maar ik ben niet aan die motor geweest, en vorige week deed ie et nog niet.
Ik heb me wel flink moe gelopen. Ik ga toch maar eens een "Vind mij" piepertje inbouwen. Ik heb n kwartier door een halve meter hoog gras gewalst (loodzwaar!) voor ik em vond. Gelukkig heeft ie erg lawaaierige servos.
?? gelopen, je kon toch vliegen ?
waarom land je dat ding niet voor je voeten, even bukke en je ebt um
Ik kan vliegen, maar weet je hoe snel die pico gaat.Ik krijg er maar moeilijk de snelheid uit, dus heb ik em liever n eindje verderop dan mischien doorschieten en tegen mijn appel vliegen. Leer je dat dan niet op de clubs?
?? lawaaierige servos ?? kapot ?
Goedkope 5 euro servos van de conrad.Ze werken nog steengoed ook.
Ik zal es een klein stukje balsa onder die motor proppen om em een beetje down te mikken. Kijken of dat wat uithaald.
Ik heb vandaag trouwens mijn Cheapbatterypacks.com accus binnen gekregen. Et gewicht zat op n haar na goed. Hij had geen 10 gram lichter moeten zijn iig.

Ik ga er vanavond nog eens mee vliegen. Hij heeft nu 90gram minder gewicht, dus vertikaal moet nu een klein beetje beter zijn. Ben benieuwd.