Multiplex Space Scooter gezocht?!

Alex Talsma

PH-SAM
Voor een project ben ik op zoek naar een Multiplex Space Scooter. Als voorbeeld voor een depron of EPP bouwsel. Wie heeft er een nog ergens een exemplaar liggen. Mag helemaal afgeragd zijn, in redelijke staat of nieuw in doos ;-)

Ik hoef geen suggesties voor alternatieven, het gaat mij om een Space Scooter...

Hartelijk dank!

Voor een project ben ik op zoek naar een Multiplex Space Scooter. Als voorbeeld voor een depron of EPP bouwsel. Wie heeft er een nog ergens een exemplaar liggen. Mag helemaal afgeragd zijn, in redelijke staat of nieuw in doos ;-)

Ik hoef geen suggesties voor alternatieven, het gaat mij om een Space Scooter...

Hartelijk dank!

staat er één op 2de hands.be

mvg.

Waar dan?

Dank voor de tip. Maar hoe ik ook zoek, ik kan hem niet vinden. Staat hij er volgens jou nog steeds op? Heb je dan een link voor mij?

groet,
Alex

was trouwens iets leuk, heb er nog veel van geleerd.. en goedkoop..

heb er zelf wel geen meer, zijn jaren geleden verkocht..

Scooter

Ik wilde er graag een tekening van maken en dan van depron nabouwen. Voor 35 euro wil ik hem ook wel kopen, maar geen idee wat verzenden vanuit België kost. Maar eens even over na denken. In ieder geval dank voor het attenderen en de link. Zelf woon ik in het noorden van Nederland. Nogmaals dank!

ja heb nog is bij men maat gehoord en die heeft er ook nog 1, staat ni echt te koop maar je kan die dus altijd lenen vermoed ik, maar opsturen zal hij niet doen denk ik, het zal halen en terug brengen dan zijn.

woon zelf niet zo ver van breda af in belgie.

grtj.

Back