Multirotor FPV

Ik ben van plan om FPV te gaan proberen met een GoPro HD camera, er zijn me echt een aantal dingen niet helemaal duidelijk.. Als ik het goed begrepen heb ik het volgende nodig:

Goggles (bijv. FatShark base?)
Rx/Tx (bijv Fox-800mW?)

Nou is mijn besturing 2.4Ghz, kan ik dan een video Rx/Tx ook van 2.4Ghz nemen of is dat niet aan te raden moet ik bijv, 1.2Ghz of 5.8Ghz nemen?

Wat raden jullie aan voor apparatuur?

Bedankt!

Ramon

Welkom in de fpv wereld !
kijk anders in het fpv gedeelte van dit forum, staat heel veel informatie. Iedergeval moet je niet een 2.4 GHz rc zender en 2.4GHz video zender nemen, dit gaat problemen geven. 5.8GHz video gaat goed samen met 2.4GHz rc. 1.2Ghz video geeft ook interferentie met 2.4Ghz omdat 2x1.2 = 2.4. 1.3 GHz zou wel kunnen. Maar neem de tijd om het fpv gedeelte te bestuderen

veel succes !

mvg.
Andreas

Dezelfde set is bij hobbyking voor minder te krijgen. En zelf zou ik voor een aparte camera gaan en niet de live out van de gopro gebruiken.

mvg.
Andreas

Het was toch zo als je geheugen kaart vol is dat je dan geen beeld meer hebt ? Daar kan je natuurlijk rekening mee houden, maar je kan het een keer vergeten en dan is het te laat.

Back