Hallo allen.
Graag advies.
Is dit een goede CPU om een QuadCopter mee te bouwen? ---------->
FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE
Ik zag het op Ebay.Com staan voor een schappelijke prijs.
Nu zag ik ook dat er een soort van ander elektronisch apparaat bijgekocht kan worden.
Soort van processor ofzo, de: FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE
Heb ik die dan ook nodig als ik deze CPU aanschaf of werkt dat ook zonder? En indien nodig Waarom dan??? Kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom ik zo'n FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL 6 PIN 3.3 5V For MWC MultiWii Lite /SE Board nodig zou hebben als ik zo'n Multowii CPU koop?
Is het niet een kwestie van zo'n CPU kopen en dan een QuadCopter bouwen en dan de CPU aansluiten met de stekkers en dan het nodige inregelen in de zender??
Ik raak wat verward met al die CPU bordjes.
Mijn Gaui GU-344 CPU is gewoon plug en play.
Is dat met deze FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE dan ook niet zo??
Graag jullie antwoord van de ervaren mensen.
Ik wil graag een tweede QuadCopter bouwen en heb nog helaas zo weinig kaas van gegeten.
Ik lees me een slag in de rondte op Forums, maar er is zoveel info dat ik er tuureluurs van wordt.
Zal mede komen omdat ik dus nog leek ben.
CP heli's is voor mij gesneden koek, maar die MultiCopters.....arggghhhhhhhh.
Vr Gr Erwin
Graag advies.
Is dit een goede CPU om een QuadCopter mee te bouwen? ---------->
FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE
Ik zag het op Ebay.Com staan voor een schappelijke prijs.
Nu zag ik ook dat er een soort van ander elektronisch apparaat bijgekocht kan worden.
Soort van processor ofzo, de: FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE
Heb ik die dan ook nodig als ik deze CPU aanschaf of werkt dat ook zonder? En indien nodig Waarom dan??? Kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom ik zo'n FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL 6 PIN 3.3 5V For MWC MultiWii Lite /SE Board nodig zou hebben als ik zo'n Multowii CPU koop?
Is het niet een kwestie van zo'n CPU kopen en dan een QuadCopter bouwen en dan de CPU aansluiten met de stekkers en dan het nodige inregelen in de zender??
Ik raak wat verward met al die CPU bordjes.
Mijn Gaui GU-344 CPU is gewoon plug en play.
Is dat met deze FTDI Basic Breakout Arduino USB-TTL ASP 6 PIN 3.3 5V for MWC MultiWii Lite /SE dan ook niet zo??
Graag jullie antwoord van de ervaren mensen.
Ik wil graag een tweede QuadCopter bouwen en heb nog helaas zo weinig kaas van gegeten.
Ik lees me een slag in de rondte op Forums, maar er is zoveel info dat ik er tuureluurs van wordt.
Zal mede komen omdat ik dus nog leek ben.
CP heli's is voor mij gesneden koek, maar die MultiCopters.....arggghhhhhhhh.
Vr Gr Erwin
Laatst bewerkt: