muncie

en hoe Heiko Greiner met 43 laps ook mooi op de 2-plaats staat.

Zijn er nog die met een s16 vliegen?
Toch niet, dat is wsch gedaan om de duitsers ver genoeg uit elkaar te houden ivm helpers. Bij mijn weten is Rudi de enige die met S16 vliegt, maar helemaal zeker ben ik niet...Ben benieuw hoe het vandaag gaat, weersomstandigheden zouden beter, en hopelijk voor iedereen gelijk, zijn nu...
 
Hallo,
Enkel 1 S 16 in de strijd.
Maar hij gaat heel goed.
vandaag dag 2 voorbij. Hugues staat 8e Willy 11e en Ik op de 12e plaats.
Morgen beter ons best doen. We hebben al wat pech gehad de voorbije dagen.
Ik zal als ik thuis ben wel een verhaal posten maar er is al zoveel gebeurd dat het bijna een boek gaat worden.
Nog twee dagen te gaan.
groeten uit Muncie Indiana.

Luc
 
Luc, Willy en Hughes,

Succes met de 2e helft van het WK!
De pech hebben jullie al gehad, nu lekker vliegen...

Groet,
Gerben
 
juist de vierde ronde gevlogen.
Maximum 45 laps gevlogen.
De belgen Willy 45, Hugues 44, Luc 43 .

goed bezig nu.
hopelijk deze namiddag nog zo goed.
Het is hier nu 27° en heel heeel vochtig en tamelijk wat wind.

grzt,
Luc
 
Luc, bedankt voor de update,

Belgium is coming! We verwachten nu wel een Belgische 1000 punter.... ;)

Groet,
Gerben
 
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe vochtig het in Engeland en Nederland is op de competitie dagen. Vraag me af of het veel verschil maakt wat betreft de prop keuze. Volgens mij is de vliegstijl toch het belangrijkste.

Luc, weet jij waarom Steve Neu zo slecht scoord? Te druk met de organisatie? Vermeende dat hij toch 46 beentjes zou moeten kunnen vliegen!
 
Luc, bedoel je de 5e ronde?Ik zie dat je naar aloude gewoonte met een "slechte" vlucht bent begonnen om der dan later nog een "0" bovenop te gooien. Hoe kwam dat? Limiter?

Jos, de propeller is zeer belangrijk. De "top" past die inderdaad aan het weer aan.Dat is al jaren zo...
Steve heeft wsch nog geen goede omstandigheden gehad. Naar het schijnt wisselen die daar binnen een paar minuten...Ik heb trouwens ook gehoord dat verschillende "Neu" limiters te hoog aanwezen. Steve Neu zou weggelopen zijn toen hij om uitleg werd gevraagd....Bij de Unilog's kan je gewoon aanpassen tot ie goed is(en ook een oude versie gebruiken...). Dat had bij het "vorwettbewerb" al moeten gebeuren om zo deze hele discussie te vermijden.
 
Laatst bewerkt:
Luc, plak nog een F5B sticker op het kielvlak, dan wordt ie nog wat achterlijker en loopt ie harder.

Volgens mij houdt iedereen elke dag de standen bij, dus zorg ervoor dat we jullie snel kunnen vinden, plaatsen 1 tm 3 of zo.

Succes daar!!

Gert-Jan
 
Die nul is weg.
ze hadden mijn limiter getest en ik had 1787W/min op hun teller.
Ik had op mijn unilog 1750 ingesteld.Dus met 2% afwijking zat ik 2 W/ min teveel.
Daar hebben we een protest tegen ingediend dat hun meting niet juist was.
Voor de volgende ronde heeft de jury mij en Willy gehoord en geoordeeld dat wij in fout waren en onze limiter te hoog was ingesteld.
Een half uur later moest Patrick Huysler(CH) ook naar de controle en die was ook te hoog.
Toen heeft de bouwer van het toestel (Tomas Wackerlin(CH)vastgesteld dat er een ventilator stuk was.
Daardoor heeft Patrick toch zijn vlucht gekregen, maar zo iets gaat zeer snel rond en toen hebben wij terug kunnen ingrijpen en heeft de Jury ons protest angenomen en heb ik mijn vlucht ook terug gekregen.
Grap van het hele ding is dat ik een nieuwe ventilator bij had zodat ze de tester hebben kunnen maken.haha.
Er is zoveel gebeurd de laatste dagen dat het echt teveel word om te vertellen.
Ik hoop dat jullie er binnen twee jaar bij kunnen zijn, dan kunnen jullie dit eens live meemaken.
Dit is een zeer zware week zoals elk WK.
morgen de laatste dag en 2 laatste vluchten.
Voorlopig staan we op een goede Vierde plaats in het landenklassement.
grtz,

luc
 
Spannend!
Neem je 2 schrapresultaten, (als ik me niet vergis vervallen er na 8 vluchten 2 schrapresultaten), staat Guntmar er gunstiger voor op dit moment. Het kleinste foutje zal fataal zijn, spanning ten top.

Erg benieuwd hoe team Belgium zich houdt vandaag en of ze de stijgende lijn vast kunnen houden, succes!

Nu hopen dat iemand de uitslagen zsm post!

Groet,
Gerben
 
Nick Vaes staat nu 8e, nog 1 vlucht te gaan. De Duitsers hebben niks meer te winnen , gaan vol op risico om te proberen een nieuw wereldrecord te vliegen, wat volgens mij niet gaat lukken. Hierdoor kan Nick misschien nog 7e worden...Er was een hele discussie over het aantal te schrappen vluchten in F5D. De Duitsers dachten 3 gelezen te hebben in de inschrijving. Uiteindelijk stemden de teammanagers voor 2, zoals de organisatie wilde...

http://yfrog.com/jtxqcnj
 
Back
Top