MVA Almere 19 en 20 Juni

Het seizoen is weer in alle hevigheid losgebarsten.

Er wordt weer hard en stuk gevlogen, de spanning is dan ook te snijden.

Wil je dit meemaken? schrijf je dan in voor de eerst volgende wedstrijd bij de MVA Almere.

het is een 2 daags evenement deze keer, met op dag 2 de wedstrijd. De wedstrijd krijgt ook een internationaal karakter door het mee vliegen van engelse vliegers in de E2K en EQ500 klasse.
Er wordt gevlogen in de volgende klasses, Q-500, EQ-500, Club20, en E2K, mogelijk ook F1
Ik verwacht nu toch ook inbreng vanuit friesland.

Inschrijven is nu al mogelijk op de site www.f3d.nl (onder evenementen)
meer info van dit weekeinde staat op de wedstrijdkalender van de F3d site.

let wel op de bruikbare frequenties, niet alle frequenties zijn mogelijk.

Tot dan

Laatst bewerkt:
nog niet al te veel aanmeldingen tot nu toe, terwijl dit het evenement van het jaar lijkt te worden.

En dan bedoel ik niet alleen de wedstrijd maar zeker de gezelligheid op de race dag, maar ook de dag er voor.

Informatie voor de BBQ is nu ook beschikbaar, info staat op www.f3d.nl onder "wedstrijd kalender"

inschrijven voor de BBQ kan tot 14 juni.
inschrijven voor de wedstrijd kan tot 17 juni.

Ik ben er in ieder geval weer klaar voor, moest wel flink getrimd worden, veel up en ook wat rolroer.

q1.JPG

Nu moet alleen de venturie er nog op, dan gaan we nog harder.

Laatst bewerkt:
Nee, dit is een nieuwe.

De romp van de finale kist is toch wel erg kapot, ik zie het niet zitten om die te repareren, de vleugel daarvan ga ik op de romp van een "Mad Dog" zetten, dan wordt het een "Mad Viper" :hammer:

Laatst bewerkt:
Inschrijven voor de BBQ kan niet meer, voor de wedstrijd nog wel.

Je kan natuurlijk ook gewoon komen kijken, 't zijn altijd spannende wedstrijden.

Ik vlieg mee met Quickie en E2K,

2wasp.jpg

Na een leuke wedstrijd en even zo leuke avond met Band en BBQ gaan we eerst even met vakantie, Foto's en uitslagen staan inmiddels op Dutch F3D site.

Met dank aan de organisatie, de fotograven, de filmploeg en andere helpers . (en de vliegers niet te vergeten)

gr Wubbo

Inderdaad ik vlieg voor spek en bonen mee, ben ook 3x in beeld.

1- start
2- 1ste keer gelapt
3- 2e keer gelapt

maar wel leuk.

Toch de volgende keer een 7x7 toestaan in het reglement? (mijn Wasp trekt minder A en vliegt een stuk sneller met een APC sport 7x7 dan met de 8x6).

Het gaat er natuurlijk om de we allemaal met het zelfde vliegen.

Ik heb overigens nog 1 wasp kitje liggen (met alle onderdelen).

Wubbo

OK, resterende filmpjes van verleden week staan nu ook op de U-tube:

[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]

Sommigen staan er vaak op anderen niet ... helaas waren niet alle filmpjes even goed gelukt :-( dus die halen publicatie niet.

Volgende keer beter ...
Mijn vliegprestaties bedoel ik dus ;-)
Peet

Laatst bewerkt door een moderator:
Back