MVC Woerden (Open Dag) - 35 jarig bestaan.

Tja onze organisatoren zijn denk ik nog druk doende en verschaffen de clubleden verder geen info dus kan ik nog weinig meer melden dan een spectaculaire vliegshow met gastvliegers en er komen ook echte heli's naar ons veld voor rondvluchtjes. Hoop dat definitieve programma snel bekend is zodat ik het op de site kan zetten.

Programma ....

10.00-12.00 uur: opbouwen tent, kraampje, staticshow etc.
11.00-12.00 uur: ontvangst gastvliegers en evt trimvluchten demo te vliegen toestellen.
12.00-12.30 uur: Vliegers briefing
12.30-13.00 uur: Radiostilte + ontvangst van het publiek: In deze periode wordt niet gevlogen.
13.00 uur: opening vliegshow
13.00-15.00 uur: showblok 1
15.00- 15.15 uur: pauze
15.15-17.00 uur: Showblok 2
17.00 uur: afsluiting vliegshow en voorbereiden van de barbeque.
17:30-ca 20.00 uur: barbeque voor leden, aanhang en gastvliegers

Ik ben slechts de webmaster van de site. Het is verstandig, indien je mee wilt doen en nog niet bent uitgenodigd (gastvliegers zijn al uitgenodigd) contact op te nemen met Arie Roodenburg, onze voorzitter. Email: arie-at-mvcwoerden.nl

Heeft alleen zin als je OF een topshow weg kunt geven OF een bijzondere kist wilt showen. In het laatste geval mag je je kist wel tentoonstellen op de static show.

Heeft alleen zin als je OF een topshow weg kunt geven OF een bijzondere kist wilt showen. In het laatste geval mag je je kist wel tentoonstellen op de static show.

dan val ik buiten de boot, ik heb geen spectaculaire(lees 3D) vliegsteil.
en om 'n T-REX 700 turbine conversion static te gaan showen (ondanks dat ik de eenige ben in nederland met 'n T-REX 700T) is ook niet echt spectaculair, dit hoor je gewoon te zien vliegen(het geluid alleen al is schitterend)

grt jeroen.

Laatst bewerkt:
Het is allemaal prachtig maar onze voorzitter heeft van jullie nog geen mailtjes ontvangen begreep ik. We hebben nu gastvliegers voldoende maar mocht je iets bijzonders willen laten zien ... mail hem.dan uiterlijk dit weekend.

Het is allemaal prachtig maar onze voorzitter heeft van jullie nog geen mailtjes ontvangen begreep ik. We hebben nu gastvliegers voldoende maar mocht je iets bijzonders willen laten zien ... mail hem.dan uiterlijk dit weekend.

Is er wat geregeld voor die 600 meter lopen door het boeren land?
ik heb een 2,7mtr ,111cc kist en heb niet echt de trek om te lopen met de spullen.............

Wanneer ik kom kan het ook zo maar zijn dat de 200cc kist en nog een 111cc kist ook wel komen.Ik weet bijna zeker dat er dan ook 3 funjets zijn die over de 270km/h viegen.

Ik ben op de meeste grote meeting van Nederland weet daar door wel een beetje wat er in Nederland rond vliegt, hier zie ik geen grote namen.....maar ik kanhet fout hebben ;)

Het is allemaal prachtig maar onze voorzitter heeft van jullie nog geen mailtjes ontvangen begreep ik.

klinkt in mijn oren erg gast onvriendelijk

Geen grote of bekende namen? Volgens mij heb je geen idee wie er komt dus vraag dat bij interesse of bij onze voorzitter even na of bekijk na de 28e de foto's. ...

Het enige dat ik wilde melden als webmaster is dat gastvliegers zich kunnen melden bij onze voorzitter maar dat we inmiddels voldoende gastvliegers hebben. Kom dus zeker niet zonder overleg met je kist naar ons veld toe om teleurstelling te voorkomen.
Voor de rest is iedereen vanzelfsprekend vrij om te komen kijken of niet.
We willen er iets moois en gezelligs van maken die dag.

Geen grote of bekende namen? Volgens mij heb je geen idee wie er komt dus vraag dat bij interesse of bij onze voorzitter even na of bekijk na de 28e de foto's. ...

Het enige dat ik wilde melden als webmaster is dat gastvliegers zich kunnen melden bij onze voorzitter maar dat we inmiddels voldoende gastvliegers hebben. Kom dus zeker niet zonder overleg met je kist naar ons veld toe om teleurstelling te voorkomen.
Voor de rest is iedereen vanzelfsprekend vrij om te komen kijken of niet.
We willen er iets moois en gezelligs van maken die dag.

Ik weet genoeg..............

Helaas bedank ook voor de eer............

Auw! U hoeft ons niet te bedanken hoor. Dat hoeven alleen genodigden. ;-)
Die hebben reeds een uitnodiging ontvangen en kunnen vanzelfsprekend ook kosteloos gebruik maken van de BBQ na afloop van de diverse shows.
Verder kan ik nog melden dat de heli's (Heli Holland) vol zitten en zullen vliegen van Lelystad naar ons modelvliegveld in Woerden. Voor vervoer zal worden gezorgd.
De rest van het programma staat inmiddels op de site.

poster.jpg

Jippie. Burgemeester komt ook ... zal met een heli door ons worden opgehaald komende zondag.
Gaat echt spectaculair worden.

Back