MX 12 2.4 Graupner zender geschikt voor dlg ?

wie kan mij vertellen of de nieuwe mx 12 2.4G(graupner) geschikt is voor besturing van een blaster 3 !! Vooral of deze de rolroeren kan mixen als flaps (remkleppen)!

wie kan mij vertellen of de nieuwe mx 12 2.4G(graupner) geschikt is voor besturing van een blaster 3 !! Vooral of deze de rolroeren kan mixen als flaps (remkleppen)!

hi ,

moet er perfect mee kunnen denk ik, ik heb al wel mensen heb zien dlg'en met zo'n zender .

mijn voorkeur gaat uit naar de futaba t8fg , word veelvuldig gebruikt om te dlg'en en iedereen is er erg tevreden mee.

-kristof-

Ik heb er zelf een gehad 35mhz dan, alles werkte goed maar het menu is iets waar je de tijd voor moet nemen.
Als he hem nog moet kopen zou ik overwegen om een dx6i te kopen (180€ incl ontvanger)

Groet

dx6i is ook erg beprekt in de mogelijkheden. Mocht je toch naar spektrum willen is het verstandig om naar de DX8 te kijken. Daar kun je alles op programmeren. Op RCgroups heb ik een hele handleiding geplaatst hoe deze in te stellen.

T8fg van futaba is ook een goede keus natuurlijk. Of de multiplex zenders. Dat zijn eigenlijk de meest gebruikte zenders binnen de dlg wereld.

Bij de mx 12 heb je geen fases, bij de mx 16 wel. Ikzelf vlieg al 17 jaar met graupner en heb nu de mx 16 hott. Deze is perfect voor dlg. Bij de mx 16 kan je elke fase appart trimmen en dat kan je niet bij spektrum als ik me niet vergis.

Mvg, Kevin

kan wel bij spektrum. dx8 is qua programmeren voor dlg zelfs iets uitgebreidder als de mx16. Ja ik heb met beide gevlogen.

Back