Hallo modelbouwers,
Ik ben sinds kort in het bezit van de graupner MX-16ifs.
Ik wil deze handzender gebruiken voor een bestuurbare boot. Deze boot is uitgevoerd met 2 motoren. Ik zou beide moteren willen aansturen op 1 joystick. Ik ben op dit moment zo ver dat beide motoren ook daadwerkelijk worden aangestuurd door de linker joystick.
Echter als ik rechtuit wil varen dan moet ik de joystick linksbovenin de hoek drukken, zodat beide motoren voorwaarts draaien.
Weet iemand hoe ik deze instelling kan veranderen?
Joystick naar links-> rechtermotor aan
Joystick rechts-> linkermotor aan
Joystick naar voren-> Beide motoren aan (vooruit varen)
Joystick naar achter-> Beide motoren aan (achteruit varen)
Ik ben niet heel bekend met de meeste termen die in de modelwereld gebruikt worden, maar misschien kan iemand mij verder op weg helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Sander
Ik ben sinds kort in het bezit van de graupner MX-16ifs.
Ik wil deze handzender gebruiken voor een bestuurbare boot. Deze boot is uitgevoerd met 2 motoren. Ik zou beide moteren willen aansturen op 1 joystick. Ik ben op dit moment zo ver dat beide motoren ook daadwerkelijk worden aangestuurd door de linker joystick.
Echter als ik rechtuit wil varen dan moet ik de joystick linksbovenin de hoek drukken, zodat beide motoren voorwaarts draaien.
Weet iemand hoe ik deze instelling kan veranderen?
Joystick naar links-> rechtermotor aan
Joystick rechts-> linkermotor aan
Joystick naar voren-> Beide motoren aan (vooruit varen)
Joystick naar achter-> Beide motoren aan (achteruit varen)
Ik ben niet heel bekend met de meeste termen die in de modelwereld gebruikt worden, maar misschien kan iemand mij verder op weg helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Sander