MX12.

• Topicstarter Topicstarter timvaneert
  • Startdatum Startdatum
Op de sim zeker zo laten Tim. Als je straks je easycub hebt dan zou ik er meteen rolroeren inbouwen en daar mee beginnen. Ik ga dit weekend aan de mijne beginnen, kun je volgende week eens proberen aan de kabel hoe dat vliegt.

Haha, is goed. Dan geef ik je meteen even die usb kabel terug, want als het goed is komt volgende week al de lieve sint met een lader+simkabel. Maar dan stuur me volgende week nog maar even een PM over het vliegen;).
Tim

Op de sim zeker zo laten Tim. Als je straks je easycub hebt dan zou ik er meteen rolroeren inbouwen en daar mee beginnen. Ik ga dit weekend aan de mijne beginnen, kun je volgende week eens proberen aan de kabel hoe dat vliegt.

Hoi ik vlieg nu ongeveer 8 maanden met de easycub vliegt geweldig en erg makkelijk ,vliedt eigenlijk uit zichzelf. Is er ergens een bouwverslag van de rolroeren van de easycub
Veel vliegplezier met de easycub:-D:-D

Hoi ik vlieg nu ongeveer 8 maanden met de easycub vliegt geweldig en erg makkelijk ,vliedt eigenlijk uit zichzelf. Is er ergens een bouwverslag van de rolroeren van de easycub
Veel vliegplezier met de easycub:-D:-D

Bedankt, ik heb de Easycub inmiddels ook binnen nu alleen eventjes doorsparen voor de electronica. Ik heb geen flauw idee hoe je de rolroeren moet ingaan bouwen, hopelijk helpt Awol, of helpen ze me tegen die tijd op de club ermee;).
Tim

Laatst bewerkt door een moderator:
Back