mystery car

wie kan me helpen om deze auto te identificeren ?

ik vond hem in mijn schuur, er staan diverse stikkers van corally en vrx op.
op de motor staat er vrx introspec

of is het miss zelfbouw?

img7969z.jpg

img7968z.jpg

img7966e.jpg

Lijkt een beetje op een Daytona Thunder van Tamiya.
P1090569.jpg

Ik zoek al een tijdje naar iets gelijkswaardig voor een speciale NASCAR days of thunder paintbrushed kap die klaar heb staan uit 1992.

het lijkt er idd een beetje op, alleen die van mij lijkt een antieke versie.
volgens mij kan ik niks meer vinden omdat het zo oud is...

denk je dat je kap op mijn auto zullen passen?

Als je dát vindt dan mag je echt even langs de opticien want deze twee chassis lijken in de verste verte niet op elkaar. Het chassis van de topic starter is vele jaren ouder. Welke het is, is mij ook nog een raadsel maar ik schat dat hij ergens uit mid/eind jaren '70 of begin '80 komt gezien de materialen en de opbouw van het chassis.

het lijkt er idd een beetje op, alleen die van mij lijkt een antieke versie.
volgens mij kan ik niks meer vinden omdat het zo oud is...

denk je dat je kap op mijn auto zullen passen?

Zeker weten, het is een Chevrolet Lumina body die precies de maten heeft van deze ouwe electro wagentjes. Op een gewone 1/10 wagen past deze net niet omdat die net een klein tikje minder breed zijn en het er niet uit ziet door de kleine wieltjes in de grotere uitgesnede achter wielkas zegmaar. Mog je deze ooit wegdoen en je hebt er een redelijk prijsje voor in gedachten, stuur me dan maar een PM.

Het is in ieder geval een "Pan car" vanwege de opbouw. `70 tot `80 lijkt me niet waarschijnlijk omdat er geen aluminium bodemplaat is gebruikt. Althans zo lijkt het. Is dat wel het geval zou ik gokken op `80+.

Google eens op "vintage pan car" je zult er toch wel een aantal vinden. Anders een post op rc-tech.net in america zijn Pan cars nog steeds populair.

Ik heb er aardig wat bekeken i.v.m. mijn post "Rc dragracen,.. wat heb je nodig"

Back