Na de 1e maand als beginner met de Lama v4

Zo we zijn nu ongeveer een maand verder na mijn eerste 'vlucht' met mijn Lama v4. Ok natuurlijk heb ik de nodige crashes gehad maar het vliegen gaat nu echt bijna vanzelf (staart view, nose-in, side).

Na al een stuk of tien vluchten begaf mijn 'A' motor het en er was geen beweging meer in te krijgen. Ik heb toen meteen maar de hele Xtreme upgrade erop gezet, bijna niets is meer origineel =)

Hier een lijst met de upgrades:

• Xtreme 180 motors
  • Xtreme blades
  • Xtreme tail boom kit
  • Xtreme onderstel
  • LiPo audio waarschuwingssysteem + knipperende LED's
  • Resettable fuse om de controller te beschermen
  • Sportlook Canope
  • Koelvinnen op de motor

Het is best redelijk wat, maar de heli vliegt echt zo enorm veel beter! Stabiliteit, power en agility zijn toegenomen. Ik heb ook de Xtreme blades v2 geprobeerd maar daar werd de heli onstabieler van en ik had meteen mijn eerste blade strike te pakken. Met de normale Xtreme blades kan ik de bediening alle kanten opgooien zonder dat dit een Blade strike veroorzaakt. Wellicht zijn de andere blades beter geschikt voor buiten, als je al buiten kan vliegen want hij is enorm gevoelig voor wind.

Eigenlijk is het dus gewoon een prima heli om binnen mee te vliegen die goed tegen een stootje kan. Misschien is E-Sky toch niet zo slecht als veel mensen beweren ;)

Anyway, hier wat piccies:

full

full

full

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back