hallo allemaal,
Ik ben aan het twijfelen, ik heb bij rcvliegshop.nl een Walkera DF04 (met crashkit) in het winkelmandje liggen en hoef alleen nog maar op 'afrekenen' te klikken om te bestellen. Net nog even het grote df04 topic doorgenomen en aan het denken om toch voor een cp te gaan, een kds 450s bijvoorbeeld. Dit omdat er blijkbaar toch ook personen zijn die het op die manier leren en zo meer plezier beleven aan het heli vliegen. Ook omdat ik niet zeker ben of de df04 een goede opvolger is van mijn lama v4.
Wat denken jullie, ik pak het rustig aan en neem de Walkera of neem iets als een 450 (kloon)/ mini titan/ ... eventueel?
Een goede sim heb ik al, oefenen is zonder twijfel nodig...
kijk, zulke quotes doen me nadenken:
Ik ben aan het twijfelen, ik heb bij rcvliegshop.nl een Walkera DF04 (met crashkit) in het winkelmandje liggen en hoef alleen nog maar op 'afrekenen' te klikken om te bestellen. Net nog even het grote df04 topic doorgenomen en aan het denken om toch voor een cp te gaan, een kds 450s bijvoorbeeld. Dit omdat er blijkbaar toch ook personen zijn die het op die manier leren en zo meer plezier beleven aan het heli vliegen. Ook omdat ik niet zeker ben of de df04 een goede opvolger is van mijn lama v4.
Wat denken jullie, ik pak het rustig aan en neem de Walkera of neem iets als een 450 (kloon)/ mini titan/ ... eventueel?
Een goede sim heb ik al, oefenen is zonder twijfel nodig...
kijk, zulke quotes doen me nadenken:
Maar ik hoop dat je wel met mij eens bent dat je nooit met een DF04 kan leren heli vliegen. Hover... ok met moeite. Maar zodra je echt wilt beginnen met een vlakke 8 moet je de DF al in de hoek gooien.
Natuurlijk kan het altijd, maar als je al zo ver bent en weet dat je serieus wilt gaan vliegen, moet je je tijd niet meer verdoen aan deze machine.
Hij is namelijk zo onstabiel en zo moeilijk op de zelfde hoogte te houden.
Om te leren is dat veel te moeilijk. (maar het kan)
Met de trex ben ik in 2 maand tijd gigantisch gevorderd.
Ik begon opnieuw bij het tail-in, 2 maand later deed ik me eerste cirkels en stallturns. Iets wat je met een DF04 bijna kan vergeten te leren.
Misschien dat ik nog van gedachte kan veranderen als iemand me weer de zender van de 04 in handen zal drukken en die dingen eens ging uitproberen.
Mijn mening is dus dat de 04 prima is om te kijken of je het echt leuk vind en om te zien of je er in door wilt. Zoja, een andere heli aanschaffen.
De DF is gewoon net te weinig om het mee te leren.
Laatst bewerkt: