Hallo,
Pas gekocht : KDS 450 rtf.
Zender is een K-6x.
ik vlieg mode 3. Alleen in te stellen is mode linkshandig en rechtshandig).
Heb nu gas/pitch op rechts en daartoe de zender verbouwd zodat alleen linker knuppel vanuit alle standen terugkomt naar het midden.
Probleem: kanaal 1 (aileron) en kanaal 4 (rudder) zijn gewisseld.
Vraag 1: Kan ik straffeloos (i.v.m. mix werking) in de ZENDER betreffende connectoren wisselen?? Geen dipswitch te zien....heb de connecetoren verwisseld van de aileron en hekrotor.
De functies zijn nu goed MAAR:
Aileron is omgedraaid (L=R). als ik nu op de zender de draairichting van de servo verander gebeurt er van alles behalve het juiste....help
Vraag 2: is er een mogelijkheid leer ling/leraar
vraag 3: is er een handleiding die wel goed is?? Bv de bind knop was niet in de handleiding te vinden......
Bedankt!
Lucas
</SPAN>
Pas gekocht : KDS 450 rtf.
Zender is een K-6x.
ik vlieg mode 3. Alleen in te stellen is mode linkshandig en rechtshandig).
Heb nu gas/pitch op rechts en daartoe de zender verbouwd zodat alleen linker knuppel vanuit alle standen terugkomt naar het midden.
Probleem: kanaal 1 (aileron) en kanaal 4 (rudder) zijn gewisseld.
Vraag 1: Kan ik straffeloos (i.v.m. mix werking) in de ZENDER betreffende connectoren wisselen?? Geen dipswitch te zien....heb de connecetoren verwisseld van de aileron en hekrotor.
De functies zijn nu goed MAAR:
Aileron is omgedraaid (L=R). als ik nu op de zender de draairichting van de servo verander gebeurt er van alles behalve het juiste....help
Vraag 2: is er een mogelijkheid leer ling/leraar
vraag 3: is er een handleiding die wel goed is?? Bv de bind knop was niet in de handleiding te vinden......
Bedankt!
Lucas
</SPAN>