Nachtbrakers topic

Burp

Forum veteraan
Nu weet ik dat ik niet de enige ben die ook diep in de nacht nog regelmatig op het forum te vinden is. Echter is het vanaf een uurtje of 2 tot 6 over het algemeen erg rustig. Ik ben benieuwd wat mensen zo laat nog op het forum doen. Zijn het de werkende mensen tijdens hun dienst of juist niet? Werkelozen die lekker uit kunnen slapen of werkenden die gewoon vroeg weer op moeten?

Voor mezelf is het simpel, ik heb niet al te veel slaap nodig en lees dus vaak wat dingen en doe dan ook wat mod-werk. Beetje de boel bijhouden als het rustig is geworden.

Wat doe jij nog hier zo laat? Een pilsje is in deze kroeg alleen virtueel nog te krijgen helaas. Maar eentje uit de koelkast erbij is nooit verkeerd natuurlijk.

Morgen weer gewoon werken dus maak ik het niet al te laat vandaag. Vanavond nog even lekker aan het tennissen geweest en een klein pilsje toe. Mooie afsluiting van de maandag ;).

Hier nog zo een. Een uur of 4/5 slaap per nacht is wel genoeg. Werk de laatste tijd veel thuis, dus kan ik "uitslapen" tot een uur of zeven.

Kwam om 1:15 thuis van een vergadering op de club welke 120km verderop zit en eerst nog even een maat thuis moest brengen.
En dan weer even je mail en wat topics doorworstelen en weer verbazen over hoe sommige figuren nadenken en verkeerde hulp bieden en niet door mods aangesproken worden.

Maar nu is het tijd om naar bed te gaan, over 4 uur gaat de wekker weer....

Vandaag weer raak natuurlijk. Het is nu niet druk meer op het forum. Dus even rustig lezen :-)

In de dubbel onregelmatige dienst (ik weet niet echt hoe laat ik begin, wat ik precies ga doen en hoe lang ik er mee bezig ben) komt het geregeld voor dat ik ergens diep in de nacht thuis kom Zo nu ook, vanavond heerlijk rondgevaren in de Rotterdamse haven en nu even beetje het MBF rondklikken. Straks lekker slapen en morgenmiddag weer varen.
Eind van de middag nog even vliegen denk ik!

Groeten

Justus

Back