Recordcuppers en Dieselcombatters:
Zoals gezegd gaan we de tweede ‘Staka-westrijd’ van dit jaar op de Dutch Combat International in Escharen (Sportpark De Kranenhof, Kranenhofscheweg 10) op 7 en 8 augustus houden. Het zal wat anders dan anders verlopen natuurlijk. Indien alles verloopt zoals we plannen zullen wij in de pauzes van het F2D-combat gaan vliegen. Ik hoop ook dat onze deelnemers tijdens de F2D wedstrijden als hittentellers en tijdwaarnemers willen optreden. Omdat Jacco natuurlijk graag wil weten of hij op voldoende medewerkers kan rekenen zou ik daarom graag in afwijking van onze normale gang van zaken zoveel mogelijk van jullie willen vernemen wie we kunnen verwachten.
Ik wil op zaterdag het 1,5 en 2,5cc dieselcombat gaan vliegen en op zondag de Record-cup, omdat we met onze Webraatjes als het goed is dan vóór 13.00 mogen vliegen terwijl de F2D-modellen dat dan nog niet mogen. Bij de opgave (via dit forum, via PM of via email) hoor ik graag of je op beide dagen voor de DCI beschikbaar bent of alleen op de dag van je eigen Staka onderdeel.
Op zaterdagavond is er een heerlijk buffet dat voor deelnemers 15 euro kost. Voor DCI-medewerkers (hittentellers/tijdwaarnemers) is dat vrij, maar mensen die én deelnemen (ook aan onze wedstrijd) én Jacco helpen als hittenteller/tijwaarnemer kost het buffet 7,50 euro. Voor junioren (onder de 18 ) die aan onze wedstrijd deelnemen en DCI medewerker zijn kost het buffet 0,50 euro. Kamperen kost overigens 5 euro (wordt volledig afgedragen aan de voetbalclub waar we te gast zijn. Dit is gratis voor medewerkers (= hittentellers/tijdwaarnemers)
Pitmensen bij de Staka-wedstrijd dienen een geschikte helm te dragen, en dat is ook verplicht voor hittentellers en tijdwaarnemers bij de DCI, dus svp helm meenemen. Ik zal er wel enkele extra meenemen. Goede stopwatches zijn natuurlijk ook welkom, en een klapstoel, hoed met brede rand of pet met ‘gordijntje’ in de nek, zonnebrand, zonnebril en gehoorbeschermers zijn natuurlijk aan te raden.
Dus voor de goede orde: op 7/8 augustus is er op het modelvliegveld in Stadskanaal niets te doen. Ik ben er sowieso niet, want ik ben dan met mijn tentje en Staka-spullen in Escharen (Ilse: mijn gitaar en zangstem gaan ook mee). Als er overigens problemen ontstaan in verband met grote deelname of slecht weer, dan gaat de DCI voor, omdat daarvan de worldcupstatus behouden moet blijven!
Meer informatie op
www.dutchcombat.nl