NANCY of het Verre Zuiden

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door YVES DE VRIENDT, 27 feb 2012.

  1. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Indrukwekkende deelnemerslmijst voor deze wedstrijd in het Verre Zuiden.
    Frichte, zeven op de schaal van Richter en Hendrik Vogler - Topgun 21 - plus een resem Belgen (het land bestaat dus blijkbaar nog) met XXlite, Jean-Luc VDO, Johan VDB, Sacha MN, Olivier De Koning, Peter Cuypermans plus de twee kandidaten voor het bejaardenhuis : Wakkerman (NL) en De Vriendt (VL).

    De wedstrijdleiding voor dit jaar staat waarschijnlijk op hetzelfde niveau als de vorige jaren :D om over het "eten" liever te zwijgen.

    Waarom gaan we er dan eigenlijk naar toe ? Antwoord aub met Uw beweegredenen en motivatie voor deze puike wedstrijd :puppydogeyes:. En tussen de konkurrenten zoals gewoonlijk een voortreffelijke verstandhouding :agrue: met vrije interpretatie van het wedstrijdreglement.

    Jean-Luc, Olivier et Sacha vous pouvez répondre en Français, il n'y a personne qui comprend.

    Yves
     
  2. Its

    Its

    Lid geworden:
    20 mei 2009
    Berichten:
    44
    Locatie:
    Bemmel: "einde A15, rechtsaf"
    Yves,

    Mee te doen aan deze wedstrijd zou een manier kunnen zijn voor de aanwezige EK deelnemers, om alvast voor te bereiden op de evt. specifiek nationale omstandigheden.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  3. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Goed antwoord

    Dat heb je inderdaad heel goed gezien. Daarom heb ik vandaag trouwens het maximum gedaan om één van onze beste piloten in casu Peter Cuypers te overtuigen om toch deel te nemen. En ik ben zeer blij dat Peter zich intussen ingeschreven heeft. Ik neem hem elke dag mee voor lunch in het nabijgelegen restaurant vermits hij terecht de maaltijdschotels in Nancy als konijnkost inschat.
    Alleen kompetitie op relatief hoog niveau zoals de Eurotour in Nancy kan een team de motivatie bijbrengen om op het EK een goed resultaat te behalen.
    Van harte,

    Yves
     
  4. Yves,

    Ik neem aan dat u zelf toch ook wel hoge ogen zult gooien naar het kampioenschap in Nancy en elders.

    BvdB
     
  5. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Ja Barend, ik doe altijd mijn best, behalve als de wedstrijden teveel deelnemers hebben (>35) en de wachttijden tussen de ronden te lang zijn (German Open). Dan verlies ik algauw interesse, maar in Nancy loopt dit best vlot zeker als het weer een beetje meevalt.
     
  6. 00Steven

    00Steven

    Lid geworden:
    27 mrt 2009
    Berichten:
    302
    Locatie:
    Zonnegem , Oost-Vlaanderen , België
    Ik heb ook zin om naar het verre zuiden af te zakken, Lees: ik heb het thuis verkocht gekregen ;o).
    Maar ik heb niet zoveel zin om alleen de aanzienlijke reis te maken (368 km, 3 uur 54 min) mocht er dus iemand willen carpoolen Ik heb plaats genoeg in de wagen. Ikhoor het wel mocht er interesse zijn .
     
  7. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Ofwel is dit fout of ik heb het niet goed begrepen. Mijn rekensommetje is 368 km = ietsje meer als twee uur op de autosnelweg. Rij ik dan misschien te hard ? Of vlieg ik te laag ? MhWe7ihc_64[/media] 997 Carrera 4S Cabriolet MkII Drive-Away - YouTube

    Yves
    Guitar Slinger
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. 00Steven

    00Steven

    Lid geworden:
    27 mrt 2009
    Berichten:
    302
    Locatie:
    Zonnegem , Oost-Vlaanderen , België
    Die ander internetreus had je wel het goede antwoord bezorgd
    [​IMG]


    maar om in de sfeer te blijven [URL=" voor onderweg[/URL]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  9. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Hey Zonnegem ?!?!, ik kom oorspronkelijk uit Drongen. Bedankt voor de vlam in de pijp.
    Everything will be alright : 1epr_yubSNs[/media] Clapton - Everything Will Be Alright - YouTube
    See you in Nancy buddy,

    Yves
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  10. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Nancy

    Team Tantalus zal binnenkort in kleine groepjes afreizen richting het zuiden. Hopelijk gaat het weer meezitten. Wij zijn er klaar voor.

    @Yves: are you ready [URL=" Earth - Get Ready Original Full Version - YouTube[/URL]
    (en vergeet de Duvel niet want die kunnen we nodig hebben bij regen)

    Jaap
    Tantalus slinger
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  11. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Yves doet niet mee met een of ander K-smoesje over werken voor Chinezen

    [159806] stobel-v3-staart-hlw
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  12. kristof 1

    kristof 1

    Lid geworden:
    7 nov 2009
    Berichten:
    847
    is er eigelijk een overzicht met taken en groepen verkrijgbaar?

    vind het niet onmiddelijk ..
    -kristof-
     
  13. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Vaak op zaterdagochtend
     
  14. kristof 1

    kristof 1

    Lid geworden:
    7 nov 2009
    Berichten:
    847

    ah, ok...ik meende me te herinneren dat voor de german open de groepindelling vooraf te verkrijgen was , nu dus blijkbaar niet..

    -kristof-
     
  15. robert14

    robert14 Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 mrt 2006
    Berichten:
    5.709
    Locatie:
    Warffum
    see you in nacy buddy! don't let the chinese people scare you..
     
  16. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen

    Dit is Nancy:D
     
  17. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Mee alle Chinezen maar nie met den deezen. Ik zit inmiddels al in Shanghai op de kaai. Hoop stellig dat jullie een totaal rotweertje hebben dit weekend in Nancy. Ik heb de weersvoorspellingen niet gezien maar brandt alvast een kaars voor de heilige Minus opdat het weer even goed wordt als hun rotsandwiches (neem de Rennies mee) en totale kak organisatie.
    Volgend jaar ben ik er zeker om het niveau wat op te schroeven, en vooropgesteld dat de Chinezen niet terug in active mode switchen.
    Het restaurant is op 300 meter van de uitgang van het vliegveld : op het rond punt bij de uitgang linksaf naar beneden, en 300 m links kan je wel iets goeds eten. De organisatoren hebben ooit geprobeerd om met dit restaurant een deal te maken maar dit is mislukt, dus nu saboteren ze de zaak.

    Yves
     
  18. peter.c

    peter.c

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    602
    Locatie:
    balen
    ik ga daar zeker eten , want een paar jaar geleden amai en dan zeggen ze de franse keuken , ik vond het schandalig

    gr peter
     
  19. johanvdb

    johanvdb

    Lid geworden:
    25 apr 2010
    Berichten:
    195
    Allez, we staan precies allemaal heel hevig voor Nancy... wie is die Nancy eigenlijk?

    Ik vertrek vandaag gewoon naar het vliegterrein van Malzéville, en laat Nancy links liggen. Trouwens, ik ben gelukkig getrouwd... ouwe geilaards ;-)


    Cheers,
    Johan
     
  20. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    Vandaag twee sms'jes ontvangen uit Nancy


    Tussenstand na 3 ronden
    Robert 6e
    Loet 13e
    Dennis 23ste
    Jaap 39ste
    Daniel 68ste
    Aantal deelnemers 70

    Na 6 taken
    Robert 8ste
    Loet 18de
    Jaap 32ste
    Dennis 34ste
    Daniel 66ste
    Goed weer met wisselende condities
     

Deel Deze Pagina