Nat gras + korte baan + weigerend landingsgestel =

IMG00011-20090614-1401.jpg

IMG00012-20090614-1402.jpg

Twee man nodig gehad om 'm uit de wand van de sloot te trekken. Enige schade gelukkig een scheurtje in de romp.

Een minder ongelukkige dag om een weigerend landigsgestel te hebben kon bijna niet : geen wind en kletsnat gras.. Remt voor geen meter :(

een uitwerpbaar anker monteren kan een oplossing zijn :p

Toch heeft het ding een goede engelbewaarder volgens mij :mrgreen:, of is ie gewoon stevig

Tot Pampa's!!

Haha, degelijk is ie in elk geval gebouwd... Moet ook wel met mijn landingen af en toe :rolleyes: alhoewel ik er deze keer echt niks aan kon doen... (zeggen ze)

Hij heeft alweer nieuwe pootjes gekregen (achterpootje was een beetje krom, bleef achter de romp hangen met uitklappen...), neus is nog stevig genoeg om komend weekend mee te vliegen...

Misschien toch maar 2 toestellen meer naar Pampa's ;)

(ben ook weer bezig aan 'jouw' toestelletje Koen :) )

Haha, degelijk is ie in elk geval gebouwd... Moet ook wel met mijn landingen af en toe :rolleyes: alhoewel ik er deze keer echt niks aan kon doen... (zeggen ze)

Hij heeft alweer nieuwe pootjes gekregen (achterpootje was een beetje krom, bleef achter de romp hangen met uitklappen...), neus is nog stevig genoeg om komend weekend mee te vliegen...

Misschien toch maar 2 toestellen meer naar Pampa's ;)

(ben ook weer bezig aan 'jouw' toestelletje Koen :) )
dat laatste zinnetje doet mij plezier :mrgreen:
Volgende week ga ik ook terug beginnen aan Maikel z'n nieuw speeltje

Hmm, nieuw speelgoed? Ik ben benieuwd.

Ik ben met 'de jouwe' nog niet klaar voor Pampas ben ik bang, maar hij zal dit seizoen zeker nog vliegen! (eerst even een klein probleempje met de p160 oplossen...)

Hmm, nieuw speelgoed? Ik ben benieuwd.

Ik ben met 'de jouwe' nog niet klaar voor Pampas ben ik bang, maar hij zal dit seizoen zeker nog vliegen! (eerst even een klein probleempje met de p160 oplossen...)
Aan de scout ga ik nog eens aan beginnen :-). Als die scout dit jaar nog vliegt ben ik trots op mezelf! :cool:

Dus ik hoef je landingsgestel niet te repareren Hans..?

Je kon er echt niets aan doen. Met die landing was niks mis mee.

en veiligheid op de eerste plaats toch,
wetende dat met alleen een rechts pootje uit hij richting pubkliek zou gaan
is het de beste beslissing geweest voor zo'n mooi slipper te maken en dan uit te schuiven richting eind van het veld
goed gedaan Hanzl :);):o

Haha, nee Frank, je bent alweer te laat ;) Is alweer gefixed en klaar voor de clubdag en federatietreffen! (scheurtje gaat wel 'n mooie plakker overheen tot 'ie gespoten is)

Back