NATIONAAL MODELVLIEGKAMP 2006 IN BEEKBERGEN - APELDOORN

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door cirrus, 24 mrt 2006.

  1. cirrus

    cirrus

    Lid geworden:
    30 jan 2003
    Berichten:
    327
    Locatie:
    Maastricht
    Kamp 2006 in Beekbergen

    Het Nationaal Modelvliegkamp zal dit jaar - onvoorziene omstandigheden voorbehouden - worden gehouden van 5 t/m 12 augustus in Beekbergen.

    We mogen aldaar te gast zijn op Parc Spelderholt, een landgoed, gelegen in de mooie natuur van de Veluwe, aan de rand van Beekbergen, vlak onder Apeldoorn.
    Op het uitgestrekte terrein van totaal 17 hectare met onder andere een hotel, zwembad, tennisbaan, sport en spel accommodaties etc. etc. heeft de Apeldoornse Radio Modelvliegclub Aero Dynamic een fantastische thuisbasis gevonden waar we met ons kamp van dit jaar van harte welkom worden geheten.

    Dus…….ZIN IN EEN volledig verzorgde MODELVLIEGVAKANTIE ??

    Wees er dan snel bij en denk eens aan inschrijven voor deelname aan het altijd weer leerzame en gezellige NATIONAAL MODELVLIEG KAMP
    (ook uitermate geschikt om een weekje samen met een aantal (jeugd)leden uit je club op te trekken en van je gezamenlijke hobby te genieten).

    Iedere modelvlieger is welkom!
    Lid zijn van een overkoepelende organisatie of club is niet vereist !

    ”Zeker weten”: een modelvliegkamp is gegarandeerd:
    cool - keigaaf - gezellig - leerzaam - vakantie op z’n best - veel vliegen op een prima locatie - volledig en uitstekend verzorgd !!! vraag het maar eens aan de velen die je al zijn voorgegaan. Ze zijn zeker ook in jouw club te vinden !


    De deelnemersbijdrage is € 250,-- pp. all in.
    Inschrijven kan VANAF NU on-line op onze website: www.modelvliegkamp.nl , of per brief ( met een inschrijfformulier dat op aanvraag wordt toegezonden).
     
  2. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Wie gaan er allemaal dit jaar?
     
  3. jetpower

    jetpower Guest

    hoe is het veld daar
    hoe groot veel bomen rond het veld etc
    dan ga ik mischien dit jaar wel weer mee
     
  4. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Gezellig!!!
     
  5. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Ik blijf nog even terughoudend wat betreft kampdeelname, as usual. ;)

    De locatie klinkt goed in ieder geval. :) Lees dat er een hotel aanwezig is aldaar. Wordt er gebruik van gemaakt door de stichting, of blijven de tenten gehandhaafd?
     
  6. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    250 euro lijkt me te weinig voor hotelovernachtingen en lijkt me wat veel voor een tent en eten, wat krijg je er eigenlijk allemaal voor?
     
  7. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Eten, drinken, stoelen, tafels, een eettent, toilet, douche en een plek om je eigen tent neer te zetten.
     
  8. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Lijkt me ook wel leuk , maar komen er ook andere jongens? (onder de 18 :lol: )
    En waar kun je je vliegtuigen stallen?
     
  9. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ja, er is een grote groep anderen, een paar onder de 18.
     
  10. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    en niet te vergeten een zwembad met bubelbad

    ik ga ook weer mee
     
  11. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    En fitnessruimtes zo te zien.
     
  12. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    mm helaas , ben dan al in griekenland op vakantiemet familie :lol:
    Misschien volgendjaar.
     
  13. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ik ga ook (ondanks dat het ERG dichtbij is) ik zit zelf namenlijk bij de armc, vierhouten een paar jaar geeden was ook nogal dichtbij ;)

    Ik heb trouwens geen flauw idee wat/waar het veld is, ik ga vanmiddag wel even kijken.
     
  14. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Maak een paar foto's voor ons Nando!
     
  15. cirrus

    cirrus

    Lid geworden:
    30 jan 2003
    Berichten:
    327
    Locatie:
    Maastricht
    HET VELD

    Misschien toch nog even ter verduidelijking:

    :arrow: Het veld is normaal in gebruik als akkerland. Tegen de tijd dat wij ons kamp houden is de oogst van het veld en wordt een ruim bemeten gedeelte van het terrein (gedacht moet worden aan tenminste 100 x 100 m) ge-egaliseerd, plat gewalst en gedeeltelijk voorzien van een tijdelijke toplaag. Kortom, het terrein wordt t.b.v. de kampdeelnemers geprepareerd als tijdelijk modelvliegveld.
    Langs het veld ligt een onverharde veldweg die met de auto te berijden is en gaat dienst doen als aan- en afvoer route, van en naar het aangrenzend gelegen Spelderholt waar we kamperen en verblijven.
    Er is een voldoende groot OBSTAKELVRIJ luchtruim, waar op een veilige wijze kan worden gevlogen :wink:

    John Gardeneers
     
  16. cirrus

    cirrus

    Lid geworden:
    30 jan 2003
    Berichten:
    327
    Locatie:
    Maastricht
    Beste Pjotrrr
    Misschien is het handig als je de Nieuwsbrief no.2 even goed leest.
    Daar staat precies in wat je voor de deelnemersprijs van € 250,-- krijgt. En natuurlijk is dat geen hele week modelvliegvakantie met hotel overnachting. We gaan gewoon zoals altijd weer kamperen en je moet zelf je eigen tent of caravan meebrengen !!

    Heb je de Nieuwsbrief nog niet gehad en wil je die wel ontvangen.......laat via een e-mailtje maar even weten op modelvliegkamp@home.nl en jr krijgt hem toegestuurd.
     
  17. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    cirrus hoe is het straks de bedoeling dat men naar het veld gaat.
    want ik zou wel mee willen doen met het modelvliegkamp dit jaar.
    maar omdat ik in een rolstoel zit zo als de meesten al weten is het moelijk voor mij om een afstand af te leggen rollend en dan ook nog eens modellen mee te nemen.
    (onmogelijk eigenlijk zonder hulp)
    ik wil dus niemand een blok aan het been zijn dat ze voor mij de modellen mee moeten nemen
     
  18. flying jesse

    flying jesse

    Lid geworden:
    20 apr 2005
    Berichten:
    1.586
    Locatie:
    Nederland
    Ik ben er ook :D :D

    Net met mn moeder overlegd en mn ouders sponsoren me :D :D
    Alleen kan ik niet tot 12 augustus, want 10 augustus vertrek ik zelf naar florida met mn ouders, kan dit een probleem zijn??

    Of kan ik gewoon 10 augustus weg?
    Ik wil hier (of mn ouders) wel contact voor opnemen met de organisatie.



    Tot dan ( ik hoop dat er wel wat meer van 14 jaar komen)
     
  19. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Het modelvliegkamp is niet voor iedereen een bekend gegeven.
    Mijn vraag kwam voort uit een gebrek aan informatie, zowel in dit draadje als op de website.
    Misschien handig om de nieuwsbrief ook op de website te plaatsen...
    Ik reageerde ook op de vraag van een ander op hotelovernachtingen.
     
  20. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Het kamp is gewoon een week lang vliegen, vliegen, (repareren,) bouwen, eten, vliegen, viegen, slapen, vliegen enz.enz.

    Je ligt in je eigen tent/caravan te slapen, bij lekker weer ben je buiten en bij slecht weer (vorig jaar) ben je binnen (gezamelijke ruimte) maar het is altijd erg gezellig en voldoende gelegenheid om te bouwen/repareren tijdens de regen.

    Eten is gezamenlijk (avondeten "verplicht") en dat is dus bij de prijs inbegrepen, maar als je 's avonds een biertje en een frikandel wilt moet je daarwel voor betalen (allenmaal erg redelijk, via een strippenkaart systeen)

    Volgens mij mag je zelfs met shockflyers en dergelijke op 40 m afstand van je tent vliegen(week niet 100% zeker), alleen moet er dan nogwat met frecwenties worden afgesproken, het "grote" vliegveld licht wat verderop.
    Maar ook het grote veld is erg dichtbij, ik zal dinsdag wel even een foto nemen (als dat om 8uur 's avonds nog lukt).

    Ik ga me ook dit jaar ZEKER weer inschrijfen en hoop dat velen dat gaan doen.

    jesse, ik denk niet dat iemand er problemen mee heeft als er iemand later aankomt of eerder vertrekt, vorig jaar kan ik mij joris herinnenren die er de eerste paar dagen niet was, en zo zijn er meer gevallen geweest. (neem contact op met John of paul, gegevens op de kamp-site)

    Van wat ik van alex heb gehoord word het weer erg leuk! Ik heb er zin in!

    PS: pjotrr, over die hotelvraag

     

Deel Deze Pagina