Nationale Indoor Fly In, tweede paasdag, 9 april, Nijmegen

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door crins, 14 feb 2007.

  1. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Bump!
     
  2. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    :roll: :roll: Spam spam spam spam spam :roll: :roll:
     
  3. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Zo, het was leuk vandaag, de opkomst was zeer magertjes, alleen Frank( fbk) en ik :lol: Toch een leuke dag gehad, foto's en film verscheinen spoedig! :p (hoop ik) .
     
  4. fbk

    fbk PH-SAM

    Lid geworden:
    25 apr 2005
    Berichten:
    1.861
    Locatie:
    Nijmegen
    Ja, ik heb me best vermaakt vandaag, vooral ook omdat mijn kleine Wingbird hier z'n eerste indoor vluchtjes met succes heeft gemaakt :)
    Rc-indoor samen vliegen met vv-indoor heeft volgens mij geen problemen opgeleverd, ik vond het erg leuk :lol:
    Er was bij iedereen voldoende inzicht en discipline om aan te voelen wanneer je beter even kon wachten of juist kon gaan vliegen :wink:
    Ik heb ongeveer 30 minuten aan video, daar ga ik de komende dagen een montage van maken en hier plaatsen, even geduld svp.
     
  5. crins

    crins

    Lid geworden:
    21 okt 2005
    Berichten:
    1.584
    Locatie:
    hier en daar
    Zo dat was de Indoor Fly In weer.
    Jammer inderdaad van de lage opkomst....
    Volgend jaar maar weer eens op een andere datum. Misschien in het begin van de winter van 2008, als er niks anders te doen is en de winkels gewoon dicht zijn...
    Misschien komen er dan ook meer vv-outdoor piloten.

    @ Harm: he begon dus om 11:00 en je mocht er al om 10:30 in. Mark las de uitnodiging niet goed en mijn (van 12 tot 17 onafgebroken) was meer een quote van een post eerder in dit draadje.

    De foto's zet ik straks wel op de NLC site, dan kun je er een link naar maken.

    Bij deze dus ook meteen een oproep mee te denken over de Indoor Fly In van 2008.
    Welke opzet, datum, ....?
    Het is vooral een dag om indoor te vliegen en om het te promoten onder een breed publiek. Niet per se een dag om wedstrijd te vliegen en records te zetten.
     
  6. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Als je veel rc piloten wilt hebben, kun je het beter midden in de winter doen, als iedereen zijn shocky's al klaar heeft staan, maar nog niet heeft opgeborgen, zoals nu het geval wel zou zijn, maar als het puur om de indoor modellen gaat..... zou ik het zeker niet in de zomer doen, veel te heet...... ps, ik heet trouwens gewoon Harm, geen Harmen :wink:
     
  7. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Sorry, maar ik ben door blijven bouwen aan t buitenseizoen spul..

    Bleek later ook nog eens de A12 afgesloten te zijn..
    mooi gemist :wink:


    Midden in een pokke slecht weer zomer is soms ook een datum om weer veel aanloop te hebben. Maar verstandiger is inderdaad ergens in t herfst/winter seizoen.
     
  8. crins

    crins

    Lid geworden:
    21 okt 2005
    Berichten:
    1.584
    Locatie:
    hier en daar
    Op naar de late herfst/ winter van 2008!
    Goed weer is al moeilijk te voorspellen, m aar slecht weer in de zomer..?
    De zaal moet vaak ruim van te voren al worden besproken. Indoor weer in de herfst/winter lijkt me een veiliger optie.

    Foto's!:

    http://www.nijmeegseluchtvaartclub.nl/fotos/IFI2k7/index.html
     
  9. fbk

    fbk PH-SAM

    Lid geworden:
    25 apr 2005
    Berichten:
    1.861
    Locatie:
    Nijmegen
  10. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Mooi filmpje! bedankt!
     

Deel Deze Pagina