Nav verlichting voor de Bell 222 (funkey)

Hallo Allemaal,

Ik ben bezig met de 'bouw' van een Bell 222 van funkey. ik ga hier een Align 600 mechaniek in bouwen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar realistische navigatie verlichting.

De romp biedt plaats voor verschillende verlichting rood boven op de doghouse en onder aan de staart, achterop de staartvin een blanko licht wat volgens mij bedoelt is voor een strobe licht. en links en rechts op de winglets.

Hebben jullie wat adviesen en ervaringen met deze verlichting? Welke set zou ik kunnen aanschaffen die redelijk realistisch is.

Ben benieuwd!

Groeten,

Jan-Martijn

Zelf vind ik deze van dimension engineering een hele goeie:
http://www.dimensionengineering.com/products/delight-starter-kit

Eerste keer zo'n starters kit kopen en later kan je voor andere modellen gewoon de nodige onderdelen bestellen.
Het leuke aan deze kit is dat je een foto van je eigen model in de software kan plaatsen, de lichten positioneren en dan programmeren en testen op scherm. Ben je tevreden: laden naar je model.
Leds geven ook erg veel licht, maar je kan ook je eigen leds hier aan hangen.

Te bestellen in de VS maar ik had telkens tussen de 5 en 10 dagen later mijn pakketje thuis.

Kijk dat ziet er goed uit, ik ben deze verlichting als eens eerder tegen gekomen volgens mij.

De leds lijken op een printplaatje te zitten of lijkt dat zo? de staartvin is niet heel erg breed dus ben benieuwd of dat zou passen :)

Voor de rest ziet het er veel belovend uit. Ik zou de starter kit en een setje extra leds nodig zijn, en dan ben je voor $80 klaar

LED's zitten inderdaad op een print. Zijn van die vierkante powerleds.
Voor de staartled zou ik een eigen bouwsel maken met een "klassieke" led met brede "spiegel".

Back