Naza assistent

Zou het op geen enkele manier mogelijk zijn de Naza assistent software te instalereren op een oude portable met win 2000. Een ander besturingssysteem is geen optie omdat het geheugen van de portable te klein is hiervoor.
Bob.

Nog een venijnig vraagje.
Kan ik Naza Assistent registreren zonder internet verbinding?
Driver en programma werden geinstalleerd met copy.
Echter als je wil starten moet je eerst registreren. Dit is reeds gedaan via twee andere pc's (email, paswoord, adres enz..).
Ik denk aan door soms één of andere file ook te copieren en plakken?
Bob.

1 keer aanmelden en het vinkje "save password" aanklikken. Vervolgens kun je zonder internet verbinding inloggen.

Zo neem ik mijn laptop mee naar het "veld". Dus eenmalig registeren en gegevens invullen met verbinding en vinkje aan.

Probleem is dat ik niet eenmalig kan registreren op die notebook omdat de netwerkkaart stuk is. Dus geen internetverbinding mogelijk.
Bob.

Naza Assistent.

usb wifi dongeltje?

Heb ik gedaan.
De PC herkent de WLan dongle niet(Sitecom)
Nochthans staat de driver voor de Win 2000 versie op de C-schijf waarmee ik wel verbinding kan maken maar dus de Naza Assistent niet kan draaien. Mijn winXP werkt naast Win2000(keuze bij opstarten).
Met een andere PC de driver gezocht op het net maar buiten dat je telkens een hele boel zaken moet downloaden om de PC op te schonen enz.. nergens gevonden.
Ik vrees dat ik in een doodlopend straatje zit.
Bob.

Back