ik ben net nieuw hier op het forum, onlangs heb ik een pakket met multicopters overgenomen van iemand.
De F550 heb ik al vliegend gekregen maar er was ook een F450 bij die de vorige eigenaar gecrashed heeft tijdens de demonstratie.
Aanvankelijk leek er enkel een landingspoot stuk en een draadje los te zitten van een motor aan de ESC, maar de print van de ESC is Gescheurd.
Bij de onderdelen zaten ook 4 ESC turnigy SimonK gemonteerd op een oud frame, ik heb deze nu gesoldeert op de 450 maar de motoren draaien verkeerd, ik heb zelf al wat opgezocht en dacht dat opgelost werd door de draden van de motoren naar de ESC te wisselen, dit geeft echter geen verschil. Moeten deze op een andere manier ingesteld worden of de draairichting markeren, ze terug los solderen en ze dan op de juiste plaats solderen?
Verder heb ik nog een vraagje over de naza lite, ik kan IOD bij deze niet aanvinken en instellen in de software, bij de F550 ( naza M1) werkt deze wel, heb ook al de gps puck omgewisseld maar geen verschil, de zender profielen staan ook gelijk ingesteld.
De F550 heb ik al vliegend gekregen maar er was ook een F450 bij die de vorige eigenaar gecrashed heeft tijdens de demonstratie.
Aanvankelijk leek er enkel een landingspoot stuk en een draadje los te zitten van een motor aan de ESC, maar de print van de ESC is Gescheurd.
Bij de onderdelen zaten ook 4 ESC turnigy SimonK gemonteerd op een oud frame, ik heb deze nu gesoldeert op de 450 maar de motoren draaien verkeerd, ik heb zelf al wat opgezocht en dacht dat opgelost werd door de draden van de motoren naar de ESC te wisselen, dit geeft echter geen verschil. Moeten deze op een andere manier ingesteld worden of de draairichting markeren, ze terug los solderen en ze dan op de juiste plaats solderen?
Verder heb ik nog een vraagje over de naza lite, ik kan IOD bij deze niet aanvinken en instellen in de software, bij de F550 ( naza M1) werkt deze wel, heb ook al de gps puck omgewisseld maar geen verschil, de zender profielen staan ook gelijk ingesteld.