Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als hij op voorhand had gezegd dat hij het voor anderen deed had ik er geen enkel probleem mee gehad. Er zijn er meer die dit doen en daar is niets mis mee. Maar dan weet je dit van te voren. Bij meneer had ik het idee een enkel persoon te helpen om hem van zijn probleem af te helpen. Niet om zijn klanten te helpen. Pronken met andermans veren heet dat toch? En die tweede account vind ik ronduit stijlloos.. alsof je iets te verbergen hebt..
Hij mag toch nog niet vliegen , heeft zijn vergunningen nog niet![]()
Ik en Blikje gaan gewoon een pint pakken aldaarals hij wil komen.
Hobbymatig vliegen verschilt van commercieel vliegen. Zolang je niets in opdracht doet mag je toch gewoon vliegen? Is alleenbeen heel ander verhaal.
Die pint die staat Dave.
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk. Ondanks dat ik niet mag vliegen lijkt het mij wel leuk te komen kijken. Kan erg genieten van jullie filmpjesNog sterker... ben er zelfs zo nu en dan jaloers op!
Zondag in Alphen T'zand , eens we elkaar hebben leren kennen is het gepest wel over![]()
Deze zondag op de locatie genoemd in bovenstaande posts en topic.
Welk biertje wil je hebben ?
Edit: Duvel ok afgesproken. Voor mij is alles goed buiten heineken want dat is yuck.
De eerste zullen tegen 11u aanwezig zijn
Rond de middag ja
De hexa is al verkocht helaas..was niks voor mij , ben meer een wild vlieger
Vond het wat saai....
Ieders zijn vliegstijl
Ik moet af en toe adrenaline stoten krijgen anders vindt ik het niks ...