NAZA V2 Control mode switch op graupner MC20

dag allen,

De basis setup van mijn DJI F450 met NAZA V2 ging al bij al redelijk vlot.
Momenteel één probleempje: ik krijg de drie posities van de control mode switch (GPS-atti-manual) niet goed geprogrammeerd. GPS en manual gaat (op beide uiterste posities), in de middenste positie krijg ik hem echter net niet op atti geprogrammeerd, maar staat hij nog net onder fail-safe. Heb al alle combinaties van off-set enz geprogrammeerd, maar ik krijg nooit de drie posities goed: altijd maar twee of zelfs één enkele.

Google levert wat gegeve,s op over het zlfde probleem, maar ik vond nog geen hapklare oplossing voor gebruik bij de MC20. Wel voor MX-12 en zo, maar de programmatie is toch net iets anders...

Bedankt voor wat info hierover !

Apart... Heb wel wat "last" gehad met ene mc16, met 3 punts schakelaar, maar daarna kon ik alles gewoon prima trimmen.. Dit omdat ik de MX serie gewend was...

Laatst bewerkt door een moderator:
De switch zelf is goed geprogrammeerd. Het uittrimmen zodat de drie posities exact overeenkomen met de drie functies in de Naza software is echter het probleem. Waar programmeer ik dat precies en met welke waarden ?

Bedankt

Ik kon dat gewoon doen met de subtrim, en de end point instellingen. Dat is ook de normale manier

Hebbes !!!!!
Ik deed het wel op de juiste manier, maar in de verkeerde volgorde: je zet eerst het center point, dan de travel. In dit geval een symmetrische travel...
#happy !!!!

Bedankt voor de tip, die toch het belletje deed rinkelen !

Laatst bewerkt:
It never hurts to help ;) Idd eerst de midden positie en dan de uiterste standen. (stuk voor stuk)

Ondertussen is ook de manual fail-safe ingesteld !
Maak jij gebruik van de IOC modus ? Dat heb ik nl. nog niet geprogrammeerd. Vor iemand die enkel met zwevers vlliegt lijkt het een erg raar idee dat "vooruit" niet gelijk zou zijn aan "in de richting van de voorkat van het vliegtuig" :(

Back