Naza V2 interne dataloger?

Een vraag welke reeds enkele maanden blijft hangen en nu een noodzakelijk antwoord vraagt.
Ik hoor reeds uit verschillende bronnen (lees DJI techniekers) dat er vlucht gegevens worden opgeslagen in de naza.
Ik neem aan dat dit gebeurd om de oorzaak van crashes na te gaan om op deze wijze eventueel aanpassingen door te voeren via updates maar helemaal zeker is het niet.
Kan iemand hier licht scheppen in de duisternis?

Zo ver ik weet werkt dat alleen als je dus een dji iosd mini met laatse fw hebt of de DJI iOSD MARK II. In de OSD software zie je dan een tab waar je de flightdata kan bekijken.

Flight Log Function

The DJI iOSD MARK II can record the flight log, which will help you to record the input and output information of every channel, GPS signal, power voltage, home distance and height, etc. (The current iOSD on the market will have flight log function after firmware upgrade.)

Flytrex Core Version 2 Flight Tracker for Designed for DJI Naza M V1 V2 Lite | eBay

Flytrex Core and the Flytrex Service

Flytrex Core is the world's first multi-rotor black-box that records your flight parameters with each of your flights.
Combined with the complimentary Flytrex service on our site: www.flytrex.com, pilots can log and manage each of their flight details, analyze their piloting skills and improvement over time, track personal records, earn badges for different achievements, find other nearby pilots, manage multi-rotor fleet and much more.
Flytrex is designed for newbie and proficient multi-rotor enthusiasts flying LOS and FPV.

En ook wel interessant:

Live Tracker

Never lose your multirotor
with the built-in live tracker
and the Last-Seen online tool

Dus als ik het goed begrijp is er geen data logging (al dan niet verborgen) aanwezig in de naza V2.

Betreffende de IOSD mini, wat voor gegevens worden daar dan opgeslagen en hoe krijg je deze er uit?
:pc:
Voor mijn DJI OSD mk2 heb ik door DJI geleverde software om deze gegevens uit te lezen maar heb nog geen software of vermelding van het bestaan ervan gevonden voor de IOSD Mini.

Back