Bouwverslag Naza V2 met Flamewheel 450

Hoi allemaal

aangekochte Setup:
QUADCOPTER :p
flamewheel 450
Naza V2
Datalink

TX RX :p
Turnigy 9xch zender
Turnigy 8ch receiver

nu ik heb alles in elkaar gepuzzeld en deze via de Naza LED aangesloten op pc voor de nieuwe Software, wnnr deze is aangesloten op pc zie ik verbinding en de groene LED brand,

PROBLEEM:
eens ik het toestel opnieuw opstart (zonder pc connectie) krijg ik een zelfcheck OK en dan blijft het steeds oranje knipperen (uitleg dji Falesafe mode :onweer:)

ik geraak nu niet verder met de installatie wie kan me helpen ??

alvast bedankt

Hoi allemaal

aangekochte Setup:
QUADCOPTER :p
flamewheel 450
Naza V2
Datalink

TX RX :p
Turnigy 9xch zender
Turnigy 8ch receiver

nu ik heb alles in elkaar gepuzzeld en deze via de Naza LED aangesloten op pc voor de nieuwe Software, wnnr deze is aangesloten op pc zie ik verbinding en de groene LED brand,

PROBLEEM:
eens ik het toestel opnieuw opstart (zonder pc connectie) krijg ik een zelfcheck OK en dan blijft het steeds oranje knipperen (uitleg dji Falesafe mode :onweer:)

ik geraak nu niet verder met de installatie wie kan me helpen ??

alvast bedankt

Als je de functies controleert met de Naza software, staan de sliders bij GPS/ATTI/Manual goed of licht het blauwe blok Failsafe op? Als dit het geval is moet je met de maximale uitslag van de schakelaars (klinkt een beetje raar) spelen zodat. Bij mijn Naza heb je dan over 61%-0-61% in de standen GPS/ATTI/Manual.

alvast bedankt, ik ga een dezer verder bricoleren.
men eerste fout heb ik idd al gevonden met de failsafe die in blauw bleef
Welke aansluiting hebben jullie gebruikt voor het regelen van de driestanden?
ik heb de tgy9x met een driestandenschakelaar, maar ik kan precies enkel in heli mode mn pitch curve aanpassen om de modes aan te spreken.

Die remote heb ik ook.
Was ook ff puzzelen hier maar is gelukt (nu aleen mijn multi nog afmaken)
Die 3 standen zit op kanaal 6 van je ontvanger als het goed is. (of ff uitzoeken welke het is)
Ik heb er een DJT FrSky zender in zitten en D8R-II ontvanger.

in de remote moet je naar pitch curve (die had je al gevonden)
Zet schakelaar op "NOR" en L 1 2 4 en H op 7.0%
Zet je schakelaar op "ID1" en de L 1 2 4 en H op 44.5%
Zet je schakelaar op "ID2" en de L 1 2 4 en H op 85.0%

hoeveel % het precies is moet je ff kijken bij de gene waar ik het van heb was het ook anders.

[media=youtube]DikLpzlIqHA[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back