naze32 acro probleem

Sander, haal de props van je quad af, vink het vakje rechtsonderin bij motor test aan, zet de master slider op 100%, sluit de accu op je quad aan, na de piepjes van je regelaars zo snel mogelijk de master slider naar 0% zetten en de piepjes afwachten.

Heb ik net gedaan maar hoorde naar dat ik heb 0% gezet had geen piepjes meer

Laatst bewerkt door een moderator:
En wholla alle motors starten te gelijk, echt super dat jullie me ff wouden helpen. Alleen wil nog een ding verandere, want dat ik eerst dat als ik me gear knopje naar 1 zette dat dan de motors niet gelijk beginnen met draaien maar dat ik zelf gas moet geven om te laten draaien. En dat ik via me flap knopje hem over kan zetten naar angel mode

Als je de motoren pas wil laten draaien als je zelf gas geeft moet je in de CLI intypen:
Feature motor_stop

Om je flap schakelaar te gebruiken ga je naar het Aux config menu en kijk je op welk aux kanaal je schakelaar binnenkomt. Dan bij de gewensde positie het vinkje van angle mode aanvinken en het zou moeten werken (rode led gaat branden als angle modus aan staat)

Net geprobeerd te vliegen maar hij reageert niet helemaal zo als het hoort, want als je hem oppakt en dan wat gas geeft voel je dat die alle kanten op wilt

Je hebt wel de juiste kanalen op de juiste functie staan? Zoals boris eerder aangaf hoort het te staan. In de GUI bij de receiver tab kan je kijken of de juiste balk bij de juiste stick staat.

Verder, heb je je zender in heli of in vliegtuig modus staan?

Nee dat klopt allemaal maar als die eenmaal beetje beweegt gaat die gek doen dat hoor je ook aan de motor

Dx6i
Maar sinds dat ik vananochtend de mincommand ingevoerd heb doet die raar de naze32 bedoel ik dan

Lijkt toch dat er iets verkeerd om werkt.
Als je de sticks van de zender beide naar rechtsboven duwt, gaan dan alle balkjes in de configurator naar 1950?
Zonee, reversen tot het wel gebeurt.

Lijkt toch dat er iets verkeerd om werkt.
Als je de sticks van de zender beide naar rechtsboven duwt, gaan dan alle balkjes in de configurator naar 1950?
Zonee, reversen tot het wel gebeurt.

MAar ik stuur in de video niks Geef gewoon wat gas

Back