Naze32 bewaard zijn acc calibratie niet

Chow

Forum veteraan
Hoi, ik ben met de 2e Naze32 acro bezig en doe volgens mij iets niet goed of ben wat vergeten. Als ik de Naze32 aansluit dan staat in baseflight configurator het blokje op zijn kant. De Naze is wel goed geplaatst verder (horizontaal met pijltje naar voren). Als ik dan kalibreer dan trekt het blokje langzaam recht zoals het hoort. Echter elke keer als ik opnieuw aansluit staat de boel weer scheef en knippert op de Naze het groene lampje. Wat zie ik over het hoofd?

Dat hij scheef lijkt te staan is normaal @chow
Elke keer zet ik het bordje even recht en klik op reset. Niks aan de hand

Maar dat hij knippert klopt niet: bordje wel recht gemonteerd?
Op deze manier kun je hem niet armen...

Ik dacht dat het opgelost was maar helaas. Groene ledje blijft knipperen en inderdaad lukt armen nu niet. Ik heb de firmware opnieuw geflashed. Terug naar defaults. Tig keer acc gecallibreerd maar helaas. Hij wil niet..

Neem eens contact op met de winkel waar je m vandaan hebt, lijkt wel of er gewoon iets niet goed is met een van je sensors.

Normaal gesproken moet ie al redelijk goed vliegen met de standaard instelling en alles onthouden wat je instelt.

Als ik via de sticks de acc kalibreer dan vliegt ie. Net geprobeerd. Zodra de stroom eraf is geweest is de kalibratie weer ongedaan..

Heb even het andere bordje erop met de dsm2 ppm receiver. Toch maar ergens het ppm -> sbus inverter kabeltje regelen zodat dit bordje op de Taranis kan. Weet iemand waar ik dat kabeltje kan kopen?

Ik heb hem al ergens gevonden. Nu dus wachten helaas. Kan wel via dsm2 even wat vliegen voorlopig..

Back