Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je zender uitzetten voordat je quad geen stroom meer heeft MET props (ook als test) is niet verstandig
Als je pech hebt draait het ding full throttle op fail safe en dan...
Denk dat je failsafe op een hogere throttle staat in je ontvanger: dus meer gas erbij
Oow sorry heydude.. Dat ik zo overkwam. Ik vind het super dat je meedenkt... En ga het nakijken. Ik wil nl niet dat zomaar me vingers korter zijn.. Of ketchup achtige zaken. De ontvanger is van frsky..
Handig tasje zo, ik zie in je receiver menu trouwens de meeste kanalen op 1520 staan, volgens mij moet dit allemaal op 1500 staan als je sticks neutraal staan, in elk geval zoveel mogelijk in de buurt van 1500, als de quad drift kan je dit via stick commands trimmen via acc trim ipv trimmen op de zender.
hoi denkisnaa, ik heb een futaba f10 die geeft als waarde 1520.. op alle kanalen als ze centraal staan. raar maar waar. dus volgens mijn zender zijn deze waardes mid mid..
Ok, dus je hebt in cli het commando: set midrc = 1520 gebruikt om dit aan te geven in je naze? Zo niet zou ik dit wel even doen.
Ik heb even lopen klooien met mijn tgy zender om alles op 1500 te krijgen, nu lees ik dus dat je via het genoemde cli command ook gewoon je midpoint kan aanpassen.