Naze32 vervangen voor naza lite

Hallo allemaal,

Ik heb een mini met naze32 van Ruben die krijgt stroom via een pdb alle esc's rode en zwarte draad zijn op de pdb gesoldeerd en de servo kabels van de esc's gaan naar de naze32. Nu is mijn vraag: als ik de naze32 vervang voor naza lite moet ik dan de + en de - die van de pdb komen in de + en de - van de naza steken of moet dat anders en zo ja hoe. ..... ik had zelf geredeneerd dat de lipo de pdb voed en zo dus ook de esc's en de naze32. Dus als ik de + en de - van de naze32 afhaal en in de naza steek wordt hij toch goed gevoed of zie ikbdit verkeerd en moet ik alles lossolderen en opnieuw aansluiten.

Alvast bedankt Luc

Hoi Luc,

Ik ben niet echt een Naza deskundige en heb er nog nooit gebruikt maar wat ik uit de handleiding van de naza afleidt is dat je de V-sen op het PDB wil aansluiten en vanaf de V-sen de naza voeden; MAAR dan MOET je wel de rode draadjes uit de esc stekkers halen want anders frituur je hem volgens mij...

Vanaf de pdb komt de lipo spanning naar de PMU van de Naza die verbind je volgens de manual met de naza FC en je bent klaar.
Zoals Ruben zegt: je moet de plus van de bec dus servo stekkers afhalen: stroom krijgt de Naza al via de PMU

e2asu7y2.jpg

http://wiki.dji.com

Alleen moeilijk om aan de pc te hangen als hij dicht gebouwd is lijkt mij moet iedere keer de top plate los om stekkertje aan te sluiten☺

Back