Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weten jullie echt niet wat ik nou moet doen, moet ik als de quad naar achteren drift + trimmen in baseflight of - trimmen?
Trimmen op m'n zender doe ik nooit tenzij er iets met de yaw is maar dat is niet het geval.
thx daar ik mijn naze niet vliegend krijg ga ik deze tool eens proberen en herbeginnen van 0.
al lijkt mijn probleem veel op dat van ruba. achterkant gisteren naar voor geslagen bij beetje gas en 3 props stuk. naze staat nochtans pal center op het flip frame.
![]()
10 van de 10 keer ;pMet de standaard PID instellingen van de Naze32 moet je 9 van de 10 keer al aardig de lucht in kunnen.
Alleen zittend e motoren nu anders, na het instellen van de spekrum zender werkte 2 motoren niet meer en was het zoals in de handleiding vanaf 3 de pin reeks M1 tot M4
Volgens de motornummering zijn de oranje armen de voorkant van je frame.
Volgens de pijl op het naze bordje zijn de zwarte armen de voorkant van het frame.
Een van de 2 omdraaien dus![]()
ook heb ik het gevoel dat hij bij een kleine stick movement langzaam yawt en na een gegeven punt opeens als een gek gaat draaien....
Gains omhoog zetten zal waarschijnlijk helpen
heb gisteren aan het ding gesleuteld, hij levelt nu goed maar ik heb het bordje behoorlijk scheef moeten zetten en een enorme hoeveelheid trim in moeten stellen....
Hij vliegt nu bij het opstijgen wil ie gelijk naar voren (omdat ik zo getrimd heb) maar als ie eenmaal in de lucht is levelt ie goed, soms wijkt ie een klein beetje af maar dat is te overzien.