NB16 1/16 nitro werkt niet, winkel neemt niet direct in?!

Accu pakket klinkt ERG goed. Eventueel een andere ontvanger (kleiner zodat er ruimte is voor een fail-safe?) lijkt me ook geen overbodige luxe...

Either way......... Hij is het ineens weer gaan doen. Ik laat em even aan staan naast me pc, zie wel hoelang het duurt voor hij er mee kapt...

Voor een batterijpack van 4 AAA's.... wat/waar/hoe/etc kan ik het beste kopen om dit voor een degelijke accu te vervangen?

Zijn er ook batterij-indicators voor op de auto? Op je bediening werkt dit perfect maar op een auto heb ik nog nooit zo'n stroomindicator gezien... that would be awesome! :)

Thanks beide! :D

Ontvanger: wacht nu even tot de winkel e.e.a. heeft opgelost. Waarschijnlijk valt alles nu nog onder de garantie --> gratisch ;)
Accupakket: is bij iedere modelbouwzaak te krijgen.
Failsafe: zie accupakket.
Voltage-indicators: bestaan ook, vraag ernaar bij de modelbouwzaak, Conrad heeft ze volgens mij ook. Wel even opletten voor hoeveel Volt ze bedoelt zijn (4,8 / 6 Volt)

Hij doet het nog steeds... O_o.. it's a record! Maja ik "test" hem even met de motor uit voorlopig... en als ik dat nieuwe onderdeeltje krijg dan even kijken of dat verschil maakt.

Accupakket: waar moet ik op letten? Heb er geen verstand van dus, just to be sure. :P
Failsafe: yeah got it, had ik ook op mn vorige autootjes. :)
Voltage-indicator: awesome! Rijden jullie daar ook mee???

Back