Nederlandstalige cd-rom motor pagina

Eindelijk, je had me in het verleden wel een paar schijnbaar goeie bruikbare links doorgestuurd maar veelal in het Duits en daar zat nu net mijn probleem :wink:

Ten andere mijn grootvader zegt altijd : Duits loont de moeite niet om te leren gelet op het feit dat het al 60 jaar geleden is dat we dat taaltje nog eens echt nodig hadden. :lol:

Bdankt voor de link

Stevo

Stevo, je stelt me zwaar teleur, ik had wel wat flak verwacht naar aanleiding van mijn opmerking over de vreemde vlag ;)

Wij hier in het grensgebied hadden vroeger alleen maar Duitse buitenlandse zenders. We kregen het automatisch al een beetje mee: "Jawohl sir".

Ach ron trek het je niet aan, ik wou het ego van de Nederlandse jongens en meisjes niet krenken en tenandere :

Gelet op de resultaten van volgende wedstrijden :

De gemiddelde uitslag van het grote Dicteé der Nederlandse taal : laatste 10 jaar 7 keer gewonnen door een Vlaming.

De gemiddelde uitslag van 10 voor taal : laatste 10 spelletjes 6 keer gewonnen door Vlaanderen kan ik, samen met jou, niet anders besluiten dan dat de vlag die voor taalkeuze Nederlands staat de enige juiste is.

Stevo

Back