Neergestorte helicopter met camera amsterdam

Ik vond vanmorgen een neergestorte helicopter met fotocamera op mijn dakterras op het javaeiland in amsterdam. Wat moet je daar nou van dan denken :). Iemand van hier?

full

Je gaat je toch afvragen waar iemand precies foto's van wilt maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zier er uit als een speelgoed helitje. Ik denk van een kind bij je in de buurt is die niet door heeft gehad dat dit soort helis niet van wind houden. Echte spionnen gebruiken betere apparatuur ;-)

Er zat wel een camera met zoomlens onder, dat koop je toch niet in de speelgoedwinkel lijkt me. Maargoed een erg professioneel ding lijkt het niet te zijn inderdaad.

Het is verplicht contactgegevens op te nemen in RC toestellen, dit vanwege WA-verzekering van de bestuurder. Heb je die gegevens kunnen vinden? Binnenkant cabine wellicht?

die verplichting is voornamelijk bij mensen die er van af weten..

hoeveel vliegers weten hier ook werkelijk van af?

Trouwens, camera met zoomlens?
dit type heli's kan doorgaans vrij weinig mee omhoog slepen, een goede camera lukt vaak al niet.
vaak kun je met deze techniek ook niet "meekijken"

oftewel, heli gaat de lucht in met de camera aan, en eenmaal thuis op de computer zie je pas wat er opgenomen is.

Trouwens, camera met zoomlens?
dit type heli's kan doorgaans vrij weinig mee omhoog slepen, een goede camera lukt vaak al niet.
vaak kun je met deze techniek ook niet "meekijken"

oftewel, heli gaat de lucht in met de camera aan, en eenmaal thuis op de computer zie je pas wat er opgenomen is.

Vanavond als ik thuiskom ga ik 's kijken wat ik op de memcard van die camera kan vinden. Het ging om een klein simpel cameraatje maar dus wel met zoomlens, ik zal vanavond wat meer details kunnen geven. Ik zal ook op zoek gaan naar contactgegevens.

Dit is zo te zien een kleine coaxiale heli. Moet van iemand in de directe omgeving zijn.

Back