"neerschieten"

• Topicstarter Topicstarter peter verhulst
  • Startdatum Startdatum
P

peter verhulst

Guest
goedenmorgen mensen,

geen idee hoe je dit onderwerp moet duiden, laat staan dat ik weet onder welk topic dit zou kunnen vallen. Het gaat over WW-toestellen die elkaar uit de lucht schieten, d.w.z. wanneer je ´geraakt´ bent, stopt de electromotor een paar seconden o.i.d.

Het ´schieten´ gebeurt middels infrarood en je moest je toestel richten op ´de vijand´ en ook nog binnen een bepaalde afstand daarvan zijn.

Het was ergens op een Englse site en het is ook alweer een poosje geleden dat ik het gelezen heb.

Op de club zijn nu een boel mensen meteen pipschuim wwII kist en die willen wel eens kijken hoe dat zou zijn.

weet iemand waar ik zoeken moet?

alvast bedankt.
Peter

neerschieten

goedenmorgen Henri,

hartstikke bedankt. Toppie. Kan ik verder mee.
Je hebt gelijk, had ik ook kunnen vinden. Nu ik het weet, is het simpel, althans, zo lijkt het
groet
Peter

Peter, als je zo'n soort systeem aanschaft en ermee test, zou je dan je ervaringen hier willen posten?

neerschieten

Ik heb per e-mail contact gehad met de producent. Het was bij hen niet meer op voorraad en men gaf aan dat het al wat langer geleden was dat er vraag naar was en uitgeleverd is.
Men gaat ervan uit dat er geen winkeliers (meer) zijn die dit op voorraad hebben.

Het gaat dus niet door.

groet

Peter

wij hebben in onze club met 5 personen zo'n set

kun je achteraf op de pc zien wie elkaar en hoeveel keer "geraakt heeft.

het is momenteel even stilgevallen ermee maar we gaan dit wel terug opnemen binnenkort.

het clublid dat deze set besteld heeft is momenteel met vakantie,

op onze show waarschijnlijk gaan we het terug gebruiken.

dus voor info kom je op 30 augustus naar onze airshow bij De Condors in Brecht België

www.decondors.be

ik zoek effe mijn setje en kijk of ik een naam, link vind.

Back