Hallo allemaal,
Een dikke maand geleden heb ik een eerste bestelling bij HobbyKing geplaatst.
Nu had ik gemerkt bij het nalezen van de email ter bevesting van de betaling dat ik het huisnummer in het afleveradres verkeerd had opgegeven (237 ipv 37, te snel geweest... 37 is overigens het laatste huisnummer in de straat).
Ik stuur dezelfde avond nog een email met het juiste afleveradres, in de hoop...
Aangezien de levering langer duurde dan verwacht ga ik een kijkje nemen op de tracking info. Wat blijkt: het pakket was al teruggestuurd wegens verkeerd afleveradres. Ik contacteer HobbyKing support met de vraag om het pakket terug te sturen. Antwoord: we kunnen terugsturen, maar transportkost opnieuw betalen, of het bedrag verminderd met transportkost wordt terugbetaald.
Ik ben dus 29,95 dollar kwijt omwille van de fout van, in mijn ogen, HobbyKing. Ik heb alles gedaan wat in mijn mogelijkheden lag om de fout recht te zetten. Verder heeft niemand heeft me ooit gebeld om te melden dat het pakket niet kon afgeleverd worden (telefoonnummer moet ingevuld worden in account info bij HK... wat is het nut?)
Ben dus helemaal niet tevreden over de service van HobbyKing. Hopelijk kan ik op deze manier vele andere enthousiaste modelbouwers deze miserie besparen. Uiteraard zal ik nooit meer bij HK bestellen.
Een dikke maand geleden heb ik een eerste bestelling bij HobbyKing geplaatst.
Nu had ik gemerkt bij het nalezen van de email ter bevesting van de betaling dat ik het huisnummer in het afleveradres verkeerd had opgegeven (237 ipv 37, te snel geweest... 37 is overigens het laatste huisnummer in de straat).
Ik stuur dezelfde avond nog een email met het juiste afleveradres, in de hoop...
Aangezien de levering langer duurde dan verwacht ga ik een kijkje nemen op de tracking info. Wat blijkt: het pakket was al teruggestuurd wegens verkeerd afleveradres. Ik contacteer HobbyKing support met de vraag om het pakket terug te sturen. Antwoord: we kunnen terugsturen, maar transportkost opnieuw betalen, of het bedrag verminderd met transportkost wordt terugbetaald.
Ik ben dus 29,95 dollar kwijt omwille van de fout van, in mijn ogen, HobbyKing. Ik heb alles gedaan wat in mijn mogelijkheden lag om de fout recht te zetten. Verder heeft niemand heeft me ooit gebeld om te melden dat het pakket niet kon afgeleverd worden (telefoonnummer moet ingevuld worden in account info bij HK... wat is het nut?)
Ben dus helemaal niet tevreden over de service van HobbyKing. Hopelijk kan ik op deze manier vele andere enthousiaste modelbouwers deze miserie besparen. Uiteraard zal ik nooit meer bij HK bestellen.