neon

• Topicstarter Topicstarter robba34
  • Startdatum Startdatum
oww. kijk zit het zo!!! die zwarte op de min van de cel, en rode op de plus.. want je ziet toch al dat het neon staafje al aangesloten is... ;)

laterss thomas

weet je wat leuk speelgoed is? geleidende polymeren :D, dus zijn buigsaam en kunnen moelijk beschadigen... een probleem... het is nog niet op de markt, ja, in een product, de philips shave die bond ook gebruikt in de film die another day :D...

wat nog leuker is, is dat ik de man ken die er ook aan werkt om er "lets" van te maken... heel mss kan ik er een krijgen, dus een oplichtend stuk plastic :D

groeten, thomas

die buisjes zijn UITERMATE breekbaar, beter de versie met de beschermingshuls kopen voor op een autotje.
ook de omvormer weghouden vand e ontvanger bij voorkeur.

iedere electronicazaak heeft ze tegenwoordig, is exact hetzelfde als bovenstaande maar dan met een plexiglas beschermbuis erom heen, beter geschikt voor onder een autotje te knopen.

sorry hoor, maar lijkt het me niet heel logish dat je die 2 draadjes moet aansluiten op een stroombron, het is hier duidelijk op het brandstof-gedeelte van het forum, weet je trouwens wel hoe je je servo of ontvanger accu moet aansluiten?? :lol: :lol:

Blade_3 zei:
sorry hoor, maar lijkt het me niet heel logish dat je die 2 draadjes moet aansluiten op een stroombron, het is hier duidelijk op het brandstof-gedeelte van het forum, weet je trouwens wel hoe je je servo of ontvanger accu moet aansluiten?? :lol: :lol:

sorry maar mis ik nu iets.

ik weet dat al veel topic's hier over hebben gesproken
maar ik heb gister een neon buisje aangeschaft van 10cm
het is van glas
en zit vast op een printjevan 12volt
nu zitten er ook nog een rood en zwart draad aan los
heeft iemand misschien ervaring

als je snapt wat ik bedoel
draadjes los... ik dacht dat hij niet wist waar dat voor was :P

sorry, maar zo'n accu van 12 volt: waar kun je die kopen? heeft iemand er een plaatje van? hoe duur zijn ze? alvast bedankt

CEN TR4 zei:
sorry, maar zo'n accu van 12 volt: waar kun je die kopen? heeft iemand er een plaatje van? hoe duur zijn ze? alvast bedankt
Kan je stoppen met telkens al die oude post omhoog te halen :?

Greets Mike

Back