net weer een setje nachtbladen gemaakt

ik had nog een set bladen waar ik niks mee doe en die maar omgebouwd tot nacht bladen .

normal_IMG_0001%7E0.jpg

normal_IMG_0002%7E1.jpg

ik heb een klein stukje uit het blad gezaagd en daar weer 2 gaatjes naar boven in geboord zo dat de led goed vast zitten en daarna nog wat lijm er op gesmeerd.
ze geven mooi blauw licht.

Haha vet!

Van die waardeloze fiber bladen, toch nog een doel ;)
blijf het appart vinden waar je die draadjes naar toe brengt en je stroom weg haalt.

De bladen lijken me niet et moeilijkste deel. :P Hoe versier je de voeding? Een knoopcel op de rotorkop? Lijkt me ook knap lastig uitbalanceren.

Ben benieuwd hoe et eruit ziet straks. :P

Ik neem aan middels 2 contactbrugjes op de bevestigingsplaat waar de rotor opkomt..
anders zouden je draden beetje meedraaien he :P

De kermis doet dat toch ook met die ronddraaiende dingen ;)

het zijn zak lampjes van de blokker en kosten niks .
daar haal ik de led`s uit en een van de accu doosjes bauw ik om en zet er stekers in.

nog een leuke foto dan met de skits die verlicht zijn door middel van een bic pen met een led er in en daar weer om heen alu keuken folie en tape.

normal_IMG_0072.jpg

Wauw, dat allemaal met een balpen. :P Goed zeg! Maar met die draadjes heb je geen gedonder kwa balans enzo?

michel pet zei:
nog een leuke foto dan met de skits die verlicht zijn door middel van een bic pen met een led er in en daar weer om heen alu keuken folie en tape.

normal_IMG_0072.jpg

Kun je ook een foto posten als alles draait?

na het maken van de bladen op nieuw balanceren en klaar niks aan de hand.
op de kop heb ik een grote servo hevel een ronde en de accu zit vast met tape.
om de bal pen mooi en strak te omwikkelen meet je eerst hoeveel alu je nodig heb minus een strook van 4mm daar na snij je die uit het alu deze strook plak je op een stuk blanco tape en daar na rol je het geheel om de pen.

Back