Neuskegel Turbo

HBZWEEF

PH-SAM
Wie kan me helpen aan een neuskegel voor de Turbo 2003 van Wolfgang Zach. De mijne verstopt zich in de lange hei van Speuld. Ik zal 'm leren#%@!! Iemand heeft vast nog wel een overbodig exemplaar (evt licht beschadigd) liggen.
Henk

Wie kan me helpen aan een neuskegel voor de Turbo 2003 van Wolfgang Zach. De mijne verstopt zich in de lange hei van Speuld. Ik zal 'm leren#%@!! Iemand heeft vast nog wel een overbodig exemplaar (evt licht beschadigd) liggen.
Henk

Hoi Henk,

ik heb nog een neuskegel van een Turbo (geen idee welk jaartal) liggen.

Bas

die van mij stak gisteren in de grond, en mijn turbo stuiterde 5meter verder nog over de grond....

batterij plat na een hele middag megalange vluchten. en steeds die thermiekbellen dat je denkt, die pik ik snel mee en dan ga ik laden.
en van 15meter recht de grond in.

nu is de houten ligger achter aan de rollen gebarsten, en mijn foam binnenzijde een beetje geplooid geweest, dus moet hem met epoxy finisher gaan injecteren... geen erg maar het is toch ff schrikken!

Hoi ,

Mijn neuscover van mijn Turbo romp heeft vandaag behoorlijke schade opgelopen in Almere...wie heeft er nog een liggen / weet waar ik deze kan bestellen ?

Dankjwel !

Franck

Laatst bewerkt:
Back