Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als dat ding in dezelfde fabriek gemaakt zou worden, wat ik betwijvel, en er gewoon een andere sticker op zit, is er reden tot dit stress nivo,
volgens mij hoeven ze zich nergens druk om te maken bij Mikado, dit is grappig.
Volgens mij is het pas heling als je het apparaat met software verkoopt. Zonder is het slechts een stuk elektronica dat nergens inbreuk om maakt. Dat maakt het zo lastig voor fabrikanten om dit te voorkomen. Een ieder mag z'n eigen hardware verkopen. Het is alleen erg vervelend voor Mikado dat hun software er ook op draait.En net als bij de YEP-regelaar discussie, wie dit spul willens en wetens (ver)koopt is m.i. een heler. Moet bijgevolg ook zwijgen als hij 's ochtends zijn auto met ingeslagen raampje en zonder radio/cd-speler/gps/laptop/... aantreft.
Mikado is toch zelf verantwoordelijk voor wat zij uitdelen op het internet.
Dat Chinezen goed zijn in kopieeren is niet van vandaag, maar gaat terug naar de tweede wereldoorlog.
Volgens mij is het pas heling als je het apparaat met software verkoopt. Zonder is het slechts een stuk elektronica dat nergens inbreuk om maakt.
Uiteindelijk is het de eindgebruiker die de regels overtreedt door de software te installeren. Maar individuen aanpakken is vrijwel onmogelijk.
En voor zover ik begrepen heb, heeft Mikado al het redelijke gedaan om die software te beschermen.
Groet, Bert
Echter: als je naar een meeting zou willen, die specifiek bedoeld is om gewoon leuk elkaar te ontmoeten en eens die gezichten achter de nicknames te leren kennen, maar je blijft toch maar weg omdat "je nog maar beginner met een budget heli bent", dan ben je toch ergens verkeerd bezig.... maar dat is behoorlijk off topic....![]()
Groet, Bert
Als dat ding in dezelfde fabriek gemaakt zou worden, wat ik betwijvel, en er gewoon een andere sticker op zit, is er reden tot dit stress nivo,
volgens mij hoeven ze zich nergens druk om te maken bij Mikado, dit is grappig.
We hebben het hier over 2 soorten software :
de aanstuursoftware en de software in het kastje zelf.
Denk je dat de software in het kastje zelf ook rechtstreeks gekopieert is ?,
komplete hex file uit de VUBAR gelezen, en in de FUBAR gezet?,
ik denk het niet, meer verkoop praatjes dat het een kloon is,
dat je dezelfde functies in de aanstuur software kan hebben is normaal,
ze zijn gewoon te lui om zelf software te maken om alles in te stellen.
Nou ja.....
Als je gewoon een account aanmaakt op de site van Mikado krijg je een klantennr.....en dan kan je gewoon de software downloaden.
Zo makkelijk gaat dat dus, net zoals op de site van Align.
Ik dacht dat je pas de software van Mikado kreeg als je een product van hun had gekocht.
Na het opgeven van het serienr zou je dan de bijhorende software krijgen. Maar nee hoor het is gewoon vrij te downloaden.
Zo beschermd hebben ze de software niet bij Mikado![]()
Jij legt je knip toch ook niet op straat ? Volgens jou moet iedereen daar afblijven, maar zo werkt het niet in de praktijk.
niet op slot zat....
En ik denk eerlijk gezegd, dat Mikado vast wel ergens een lijst heeft van alle IP adressen die die software gedownload hebben ondertussen....
Waar ze dan weer niets mee kunnen of mogen...iig nie thier in NL..