New website - rchelicopter.nl

• Topicstarter Topicstarter RCHelicopter
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RCHelicopter

Guest
Hallo, geweldig Forum hier :o

Mijn eerste forumpost is het plaatsen van onze nieuwe website indien toegestaan :D

Zal hier echter nog wel meer posten, nogmaals geweldig Forum.

*****Edit door robert: Dank voor je complimenten voor het forum, we doen het graag, maar zomaar een link neerzetten naar een advertentiesite gaat natuurlijk niet *****

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk niet dat iedereen dit even fijn vind. dit valt namelijk onder reclame maken... Maar ik ben geen MOD dus heb er verder niks over te zeggen.

Heb gezocht naar een rubriek reclame, zie hem niet, denk probeer het maar :/

Tja..website is redelijk commercieel met allerlei webwinkel links. Sterker nog de hele website is commercieel!

Maar het is zeker niet netjes om hier een account aan te maken en met je eerste post gelijk te spammen. :confused:

Hier ben ik al... ;-)

Zoals wellicht aangegeven, die site van jouw heeft maar 1 doel... geld verdienen, en dan is het natuurlijk niet netjes je link hier zo even neer te ploffen...

Robert

Je kan je link wel plaatsen, eventueel via een banner en ook in de sponsor corner, maar neem dan even contact op met Robert om sponsor te worden van het forum! Het simpel plaatsen van advertenties op dit forum is niet netjes tegenover onze huidige sponsoren.

Tja..website is redelijk commercieel met allerlei webwinkel links. Sterker nog de hele website is commercieel!

Maar het is zeker niet netjes om hier een account aan te maken en met je eerste post gelijk te spammen. :confused:

die sponsors mogen ook adverteren in hun rubrien en hebben een warm hart voor het forum en steunen ook in andere vormen, het hostenen dataverkeer zijn allemaal dingen die van hobby naar "uit de hand gelopen hobby" gegaan zijn ;)

zoals roger zegt, is het niet fair dat hun hun steente bijdragen en sommiggen en zomaar wat opknallen.

contact opnemen met robert lost veel op.

gerard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back