E
Eric1975
Guest
Hallo mensen,
Mijn naam is Eric en ik ben een newbee pilot, met veel nadruk op newbee!
Ik ben al een paar dagen bezig op dit forum en dan alleen met lezen, heel veel lezen.
Echter met alle informatie op dit GEWELDIGE forum ben ik niet veel verder gekomen.
Ik heb dus een Honey Bee CP2 aangeschaft en ik las op dit forum dat de meningen erg verdeeld zijn over deze heli.
Zo heb ik dus begrepen dat dit type model erg onstabiel vliegt en niet echt een beginners heli is.
Was prettige geweest als ik dit forum wat eerder had ondekt, voor aanschaf heli
Maar goed heb deze heli nu en wil dolgraag leren vliegen.
Ik heb mijn heli samen met 8 andere collega's (5 fp en 3 cp2) aangeschaft, echter zijn er nog 3 collega's en ik zelf die het nog steeds proberen te vliegen.
Wij hebben al veel brokken gemaakt en veel nieuwe onderdelen moeten bestellen.
Maar de maat is vol, ik wil leren vliegen en geen brokken maken!
Dus na wat zoeken op het internet dit geweldige forum gevonden.
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik veel gelezen en heb veel uitgeprobeerd op mijn heli.
Maar het wil mij niet lukken
Ik krijg mijn heli niet gebalanceerd, laat staan de fatsoenlijk de lucht in.
Ik wil daarom graag een bezoek brengen aan iemand die mij kan helpen. Nu woon ik in Breda en mijn vraag aan jullie is weet 1 van jullie waar ik een heli club dicht in de buurt kan vinden of als er iemand is die mij kan helpen?
mvg,
Eric Schouten
Mijn naam is Eric en ik ben een newbee pilot, met veel nadruk op newbee!
Ik ben al een paar dagen bezig op dit forum en dan alleen met lezen, heel veel lezen.
Echter met alle informatie op dit GEWELDIGE forum ben ik niet veel verder gekomen.
Ik heb dus een Honey Bee CP2 aangeschaft en ik las op dit forum dat de meningen erg verdeeld zijn over deze heli.
Zo heb ik dus begrepen dat dit type model erg onstabiel vliegt en niet echt een beginners heli is.
Was prettige geweest als ik dit forum wat eerder had ondekt, voor aanschaf heli

Maar goed heb deze heli nu en wil dolgraag leren vliegen.
Ik heb mijn heli samen met 8 andere collega's (5 fp en 3 cp2) aangeschaft, echter zijn er nog 3 collega's en ik zelf die het nog steeds proberen te vliegen.
Wij hebben al veel brokken gemaakt en veel nieuwe onderdelen moeten bestellen.
Maar de maat is vol, ik wil leren vliegen en geen brokken maken!
Dus na wat zoeken op het internet dit geweldige forum gevonden.
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik veel gelezen en heb veel uitgeprobeerd op mijn heli.
Maar het wil mij niet lukken

Ik wil daarom graag een bezoek brengen aan iemand die mij kan helpen. Nu woon ik in Breda en mijn vraag aan jullie is weet 1 van jullie waar ik een heli club dicht in de buurt kan vinden of als er iemand is die mij kan helpen?
mvg,
Eric Schouten