newbee

Dag rc addicts,
Bij deze wil ik mezelf even voorstellen op het forum enjullie gelijk om advies vragen.
Na een paar jaar van alleen interesse voor rc autos nu eindelijk de knoop doorgehakt en voor de kerst alvast een hpi bullet mt met electro motor van mijn vrouw gekregen.Heb me aardig ingelezen, zeker op dit forum en de bullet bij pk in Dordt gekocht.Offroad trekt me het meest dus daarom de keuze voor de bullet als beginnersauto.Na de manual uitvoerig doorgelezen te hebben maar eens begonnen met de setup, nu daar loop ik tegen een probleempje aan.Ik wil de pinion losdraaien maar hoe?Volgens mij gebruik je hier een inbussleutel mt 1.5 voor of zit ik hier fout,krijg hem namelijk niet los met een inbus 1.5.Ten tweede(jullie zullen er wel om moeten lachen)ik ben begonnen met de setup met het resltaat dat wanneer ik de schakelaar op de auto aanzet deze gelijk volle bak gas op alle 4 de wielen geeft.Proberen te resetten luktniet dus misschien heeft 1 van jullie een tip.
Bij voorbaat dank.
Mvg
Marc

Zender stond aan.Rij morgen ff naar pk zodat zij me even text en uitleg kunnen geven.Dacht dat ze dicht waren maar zijn geopend.Wil wel kunnen rijden tijdens de kerstdagen.

Back